Kongsi cerita: Penulis novel Dhiya Zafira selamat diijab kabul


aku ingat bile kawin nanti nak bg doa ni kat tetamu yg dtg.. ala2 bg flyers

salam. 
kalau korang baca novel korang kenal la dia ye tak. kak Dhiya merupakan penulis novel yang berunsurkan romance thriller. heronye selalu mendapat pojaan hati gadis2 malaya..ngahahaha... >> usha sini kalo nak tau lagi.

Sabtu lepas, kak Dhiya baru je selamat melangkah ke alam baru. dah selamat bergelar isteri. semoga rumah tangga yang dibina diberkati ALLAH dan moga bahagia hingga ke syurga.

emm..majlis kak Dhiya bulan 12 nanti yang dibuat kat Taiping (ye sangat jauh) tak dapat la nak pi. aku ade trip. kad undangan tu aku simpan sebagai tanda kenangan je la..hihi..tak dapat la nak bermanja-manja ngan akak.

selamat menempuh hidup baru...

ps: mai la join segmen pertama Masterpiece ;)


 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

7 rajin komen:

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

comei jek

Saiazuan said...[Reply to comment]

congrts to bakal pengantin :)

AmirFX said...[Reply to comment]

Congrats untuk Dhiya! Err.. Saya dah tak baca novel lagi sekarang nie..

Eera Shera said...[Reply to comment]

iffah,ape yg comel tu

zuan, tq~jwb bg pihak pengantin..hehe

amirfx, bace novel gak ek..sama la aku pun dah jarang la skrg

Gen2Merah said...[Reply to comment]

semoga berbahagia buat bakal pengantin... semoga Dhiya pun sama ye... kawin nanti jemput juga ye.. ehe

SoLy SoLicious said...[Reply to comment]

selamat pengantin baru buat pengantin ^^

Bro Ahmad said...[Reply to comment]

semoga berbahgia pada semua @ eera sekali