Oh hati: dah memang ajal




'Ajal dah ditentukan Tuhan. dan kita tak tau bila kita akan mati'.

dulu mase tecik2 penah terpikir, orang yang kena hukum gantung sampai mati tau la ek bila ajal dorang.

mati tu pasti..cuma kita tak tau penyebabnye. macam orang kena gantung tu. memang dah ditakdirkan dia mati masa tu. cuma dah ajalnye mati kat tali gantung.

kalo dengar orang meninggal, bese orang mesti tanya, 'dia meninggal sebab ape?'

punca tu penyebab je. ade je orang mati dalam tidur. tak ada sakit pun. 



ps: entah nape mood tak sampai.............




 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

6 rajin komen:

AmirFX said...[Reply to comment]

Gud morning eera...!

Dylla Abas said...[Reply to comment]

kalau mati masa tidur tu mudah kan..tapi,yg sedih mesti keluarga yg ditinggalkan..tak sempat nak cakap apa-apa..

Saiazuan said...[Reply to comment]

ajal tu png dekat... jadi jadikn blog ni salah satu wasiat kita :)

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

eera sedihnye

erm xpe org amik tau je tu

cik Kartun said...[Reply to comment]

tetibe takut..sape yang tak takut mati :(

teratak hati said...[Reply to comment]

org pling cerdik ialah yg selalu ingat mati..