Luahkan: kalau dah namanya tak ada rezeki





hari tu mak, abah ngan makcik dan pakcik aku kacau dodol kat kampung. aku yang tak de la minat sangat dodol ni bawak la sebekas. bila makan tu sedap pulak. yela panas lagi kan.

tapi cemana la aku boleh lupa pasal dodol tu. aku letak kat rak atas meja. sekali ngan stok makanan aku yang lain. 

tadi baru perasan masa nak amik mee sedap. adeh..dah berkulat la.. ade kat tepi2 tu. membazir gila. waaa... aku nak makan!!!

aku kalau makanan lain nak berkulat ke, berulat ke, expired ke lantak la. tapi kalo makanan dari rumah tak abes, aku rasa sedih je. penat orang tua aku buat ;(

taknak bagi tau mak..wuwuwuwu 


 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

15 rajin komen:

budak penjara said...[Reply to comment]

rugi giler bg dodol berkulat..baik bg kt aku mkn..hehe

Hanie_Dew said...[Reply to comment]

tak de rezeki kan xpe la..ada makhluk lain punya rezeki la tu...

Eera Shera said...[Reply to comment]

@budak penjara lupe nak mkn weh

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Hanie_Dew anggap sedekah je la..haha

JIJI YU said...[Reply to comment]

erk...engko suke tpi biar berkulat..lain kali..tel aku ajak makan sekali

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

alamak xde rezeki

sedap kot dodol buatan sndri

CikGu Ma said...[Reply to comment]

lama dah x makan dodol =)

jom baca =_=
oh lelaki!!

AmirFX said...[Reply to comment]

Nasib baik mak tak baca blog nie.. Kalau tak, sure pengsan.. haha..

Niena Pengembara Ilahi said...[Reply to comment]

a'ah..klo makanan yg org tua kte buat bla xabis rasa sedih,kalo yg dibeli sndiri wlau mahal pn kte sanggp lgi buang..mak pnya masakan sedih sgt

Eera Shera said...[Reply to comment]

betambah penyesalanku bace komen korang..waaa...

beribu sesalan T___T

ciK LyndaWawa said...[Reply to comment]

Ala..xde rezeki....tkpela..ldn kali,ok

Saiazuan said...[Reply to comment]

dodol sgt sedap...one of fav time raya :D

Eera Shera said...[Reply to comment]

@ciK LyndaWawa taun depan la pulak kalo nak merasa buatan sendiri..hehe

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Saiazuan sedap kan

Paris Lipton said...[Reply to comment]

perghhhh peberet...sygnya kalo x kte leh kongsi kan...uhukkk