Kongsi cerita: aku dah kawin?

aku ke ni?

salam.

aku dah kawin? ek?

jumpe kawan2 kat fakulti...tau ape dorang cakap..

'shera.. tahniah.. shera selamat pengantin baru..'

well..orang2 dekat situ pun pandang la..

adoi..rosak reputasi aku doh..haha

ni shera ayob yang masih anak dara lagi tau..bukan shera aiyob yang kawin ngan zahiril adzim tu... haha

tau la aku pun same je pemes cam shera pengacara wanita hari ini  tu. sebut je nama aku semua orang kenal..haha..

sampai ade yang konpius. .cer la tengok gambar tu betul2. aku lain..muka aku cam Kilaperi sebab bibir aku seksi. ngaaaa


emm dah la tu. tak baik tipu orang. perasan sangat nanti ade yang menyampah...
kilaperi konon..wakaka ;)



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

14 rajin komen:

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

kebetulan nama dekat2 kan...hee..
untung la...femes kejap..haha~

Eera Shera said...[Reply to comment]

ezad, tumpang pemes je..haha

SoLy SoLicious said...[Reply to comment]

waahh..hot gitu..ptut la org tnye..heee

Saiazuan said...[Reply to comment]

hehe igt btl2 td... untong la nama dekat2... femes wo~

Hazwani Hamzah said...[Reply to comment]

Striking seh biru kau! sakit mata ak nk baca hahahahaha

rozeeta rashid said...[Reply to comment]

cehh. ingat betul2 dah kahwin tadi. haha.

Eera Shera said...[Reply to comment]

@SoLy SoLicious hot la sgt kan..haha

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Saiazuan tau tak pe..hee

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Hazwani Hamzah pejam mata la..huhu

Eera Shera said...[Reply to comment]

@rozeeta rashid insyaallah..haha tak boleh bla

Juliet_iRa~" said...[Reply to comment]

ahahha nama sama ek..

nsb baik ejaan x sm btol2..;p

ehemmm bila nak kahwin ni?heee

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Juliet_iRa~" bila ade yang pinang kawin la..haha

AmirFX said...[Reply to comment]

Tak tau la siapa Sheera ngn kHairil adzim tu... Macam tak glemer jer... hihi..

Fatin Nadia said...[Reply to comment]

haha.. sengal punya kawan.. ekeke.. rosak reputasi sebagai orang bujang.. haha