Apa tu Google + ?



Dalam entri yang ini, aku ade cite pasal google + atau g+. tapi tak ramai yang tau ropenya..oh bangga bukan aku je yang lambat tau. haha (gelak jahat)

functionnye hampir sama la ngan pesbuk.. tapi aku rase korang kena ada akaun gmail dulu. 



nampak tak ek?

yang aku bulat2 tu nak tunjuk la persamaan dengan pesbuk. 

cumanye dia tak sebut 'add to friend'. die pakai 'add to circle' kalo nak add orang. hah sebab tu la aku circle. ops lari tajuk

nampak tak ade list bawah 'stream' kat tepi belah kiri tu. korang boleh kategorikan kawan korang. macam aku, aku tambah satu lagi stream untuk 'blogger'.

boleh post status jiwang, makian, kuciwa, syok sendiri dan sebagainya. boleh chat jugak. game pun ade. ah same la macam pesbuk. terai la. aku pun baru nak godek2..

pastu jangan lupa add aku..hihi

makin banyak je laman so-sial ni..asalkan kite tak guna untuk pekara yang tak baik tak pe la. 



Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

6 rajin komen:

Unknown said...[Reply to comment]

hehe jom ber g+!!! :D

Unknown said...[Reply to comment]

belom minat lg

tggu la dlu hehe

Unknown said...[Reply to comment]

terbaik untuk blogger hehee

Ct Aja said...[Reply to comment]

nti nak join sy buka en3 ni semula...hiihihih

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee..baru nak godek2 google+ ni..

Anonymous said...[Reply to comment]

aku pun kadang kadang je bukak dan guna. layout kureng menarik la. si saiazuan ngan aiman tu rajin ber g+