Tolong: berat tak blog Masterpiece?





macam yang korang nampak. blog ni tetibe berubah ngan sendirinye bila aku bukak tadi. isy pelik betul. hahaha

korang rasa ok tak ni? nak tanya ni, susah gile tak bila nak loading? kalo lambat sikit tak ape lagi sebab mungkin broadband korang tu lembab (jahanam punya statement)

aku rasa cam lambat sikit. ke sebab tenet yang lembab. dush! haha..

hah..aku tambah bloglist. tengok la blog korang ade ke tak. hihi..kalo tak de jangan marah. kena la beli jiwa aku dulu (boleh ek gitu?)

kalo tambah kod kat EDIT HTML tu kan..boleh efek berat blog ke? pening wo tengok kod tu tadi. grrr..

selain tambah kod, aku cuma tambah bloglist je. yang lain tak kot. nape ek cam berat sikit. cepat sape tau.

agaknye Bro Ahmad tau tak? die suka main kod rasenye..ngahaha ;)


rujukan: blog Lyssa Faizureen. terima kaceh sebab benarkan saya curik hasil kerja anda. haha.. idak ler. die suruh ambik je. semuanya dirujuk dari tutorial beliau ;)



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

4 rajin komen:

Cik Amni said...[Reply to comment]

saya first time kat sini.. sebab tu tak perasan kot.. hehehe.. tapi suka dua-dua blog tu... =)

Unknown said...[Reply to comment]

okey je

tetibe rase nk watkan header

tp xlawa la

AmirFX said...[Reply to comment]

Sikit lagi nak pengsan.. haha.. NWay, ok jer kat sini...

Anonymous said...[Reply to comment]

tak berat la Eera.. bb saya lembap gak ni.. tapi, loading blog ni okay je..^^