Oh hati: jangan cepat melatah






korang penah kena kritik/ kutuk? kat pesbuk ke? kat blog ke? ape korang rasa?

aku penah kena kat blog. sape entah yang tetiba serang aku..haha..ayat tak menahan.. bukan la sampai serang tapi ayat cam nak ajak bertumbuk gak la.. haha

aku rasa nak marah je tapi aku sabar kan hati. kalo marah2 kat tempat terbukak yang sape2 pun boleh baca, diri senirik jugak yang malu.

so aku pun tanya la baik2. hati di dalam dah terbakor dah..haha..

same la kat pesbuk pun. lagi la ramai boleh tau. so kalo orang kata ko pandai cakap  je ke, orang kutuk ko ke, saba je la. tak yah layan je. tapi kalo situasi yang boleh buat salah paham, korang kena explain jugak.

peh..aku rasa nak marah ni. tahan..tahan.. lembut tak ayat aku? nampak tak aku cam tengah marah?? ahh....grrrr... hihi (cover abes ni) 

bak kata Ezad Skytech kalo tengah marah jangan tulis entri. nanti entri penuh emosi...err.. entri aku beremosi tak.. kakakakaka

mende ni boleh praktikkan kat luar same. jangan cepat melatah kalo dikritik. 

eh, ni bukan nak puji diri sendiri..sekadar nak pesan je ek... (kena bagi tau sebab niat di hati orang tak nampak) ;p



ps: sebagai artis kena la jaga tatasusila nak elak gosip ;p



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

6 rajin komen:

Anonymous said...[Reply to comment]

CK tak pernah lagi la d kritik terang2 kat blog..tapi ade org terasa ape yg CK tulis, die p report kt BF die..ape ke sengal la gurl tu..

Eera Shera said...[Reply to comment]

@cik Kartun die perasan la tu hihi

Unknown said...[Reply to comment]

bkn retis pon kene jage kate2

org perhati kite

AmirFX said...[Reply to comment]

Salu tulis entry time emo2.. Best giler.. haha..

ciK LyndaWawa said...[Reply to comment]

so kite kene hati2 dalam penulisan kan....=]

Liyana Zahim said...[Reply to comment]

Akk xpnh kne tp blog kne hack amat menyakitkan hati.. Hahahah.. Yes RF cntik orgnya.. :)