Renungan: adab yang kian dilupa









Adab bila kita mendapat pujian orang:

Bersyukur- bersukur kepada Allah yang memberi segala nikmat. Tak perlu nak berlagak dengan pemberian ALLAH yang hanya sementara dan boleh ditarik bila- bila masa pun.

Rendah diri- tundukkan wajah bila dipuji. Sentiasalah merasa rendah diri. Berdoa semoga menjadi orang yang lebih baik. 


.............................................




>>>>> thanks sesangat kat Cik Iffah Afeefah sebab buatkan header tu. tak mintak die yang bagi wo. terharu.. maceh ;)


ps: aku pi Setiu hari ni. nak tengok sampling site. walopon aku tau banjir kat sana. redah je la






 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

7 rajin komen:

Munnafendy said...[Reply to comment]

heee...ingat tu..kena tundukkan muka..rendahkan diri.. =)

teratak hati said...[Reply to comment]

betul tu,yang baik itu dari Allah..

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

bersyukur jugak ade y hargai

br smgt wat header sendri

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Munnafendy betul2..hati pun kena jaga jangan bg riak

Eera Shera said...[Reply to comment]

@teratak hati yang buruk tu dr kelemahan dr diri kite ;)

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Iffah Afeefah hehe...org memberi kite menerima.hehe

AmirFX said...[Reply to comment]

Baru perasan header baru.. Nice!