Kongsi cerita: baru nak belajar guna g+





hai korang..sori la tak sempat nak update. semalam pun tengah malam baru BW. sampai pening2. hahaha..

eh aku nak bagi tau..add la aku kat google+ (g+). benanye aku tak reti lagi main mende tu. tapi lebih kurang cam pesbuk la kan..

nak tanye..kalo twitter ngan fb kite boleh letak link kat blog kan..cemana nak letak g+ pulak ek? almaklum la aku mende2 ni lambat aje. tengok la..orang dah guna aku baru nak amek tau..hahaha

eh kalo rajin add la aku...aku guna nama Shera Ayob ;)


 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

13 rajin komen:

Anonymous said...[Reply to comment]

ape tu g+?
CK tak tau gak la =.='

suha said...[Reply to comment]

erk ape benda alah 2?

awk,kt giant dh ade tutti frutti..kelas tak?hehehe jom lepak sesame

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee...ezad pun baru nak explore Google+ tu...hee~

Unknown said...[Reply to comment]

erk tatau la plak

mls nk gne haha

Unknown said...[Reply to comment]

hehe orng dah lama invite, dia bru nk buat acc? huhu jom g+ :D

Ce'gu JAERA said...[Reply to comment]

iya laaa.. ramainya yang dah buat G+ ni.. saya satu hapa pun tak tau menahu lagi pasal benda tu.. huhu..

saya nak minta ajar sama Shera la pak.. ehe

Eera Shera said...[Reply to comment]

@cik Kartun godek2 la baru tau

Eera Shera said...[Reply to comment]

@suha haha kelas kau giant

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Ezad Skytech haha dah add to circle..

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Iffah Afeefah saje bosan dah ngan pesbuk

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Saiazuan haha baru belaja cemana nak guna..hihi

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Gen2Merah haha ngah blur lgi ni...

Si Single said...[Reply to comment]

xpenah denga pon..ahahha