Koleksi peribadi: besarnya nafsu




tersangat la bernafsu. asal pikir je bernafsu aku. apetah lagi kalo nampak depan mata. peh tak menahan.. tak ade sape pun yang menggoda. diri ni yang tak mampu nak kawal. ni semua pengaruh syaitan yang direjam!!

haisy..nape ek sekarang ni selera aku makin menjadi-jadi. sikit2 lapo. sesuka perut je nak lapa. tak kira masa dan tempat. haih banyak pikir ni (ayat penyedap hati)

terkena sindrom ape tah aku ni. masalahnye penyakit ni datang masa aku dah kering kontang ni. adeh...

maka yang jadi mangsa adalah megi, biskot 4 segi, roti dan stok simpanan yang lain.

tau la megi tak elok makan selalu. bese la..aku kalo dah mula mengumpul stok megi tu maksudnye..emmm maksudnye..ah paham2 sendiri la..

hah..lagi satu..makin menjadi-jadi aku addicted ngan cokelat. asal pi kedai je cari coki2. buat peneman aku bila dah mula ngadap laptop dan nota. eh si cadburry tu ade tak abes ngap lagi.

maka oleh itu, niat nak diet sejak dari dalam perut mak lagi tak tercapai hasratnye. terkubur bersama mimpi. 

cemana nak diet ni.....



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

10 rajin komen:

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

sedang mencari mknn

lapa hahaha

Saiazuan said...[Reply to comment]

sekuat-kuat mana iman kita, klu nafsu tak kawal, rosak kita, rosak..

cik Kartun said...[Reply to comment]

nak diet? bagi CK semua uh..trutama cadbury tuuu..Heee :D

Bro Ahmad said...[Reply to comment]

nafsu makan takpe eera hehee jangan nafsu lain = -'

Zul Fattah said...[Reply to comment]

amin.. insyaAllah akan aku amalkan

cinnamon.com said...[Reply to comment]

tengok doodle tu..kurus je..ok la tu..

Si qusowt said...[Reply to comment]

hek3!coki2 pon coklat gak so xyah beli cadbury yg mhl2 2.huhu

Rtp Farra Arisha said...[Reply to comment]

arisha tidak kuasa untuk diet..slagi ada makanan, slagi itu arisha melantak habis2an. i know it sounds worse :'D

AmirFX said...[Reply to comment]

Pengsan kejap n angkat balik.. haha.. Nway, kena banyak eksesais kalau nak diet..

aizamia3 said...[Reply to comment]

dulu masa bujang memang layan megi walau tau ianya bukan makanan yang menyihatkan, sekarang kalau beli, kena sorokkan dari anak2..