Koleksi peribadi: Siapakah dia?


mungkinkah kami berada di bumi yang sama.
dari mana asalnya.
apakah dia sedang menuntut ilmu seperti ku
atau sedang mencari rezeki kah dia

apa yang sedang dilakukannya kini
bagaimana dengan dunia disekelilingnya
siapa yang menjadi sahabatnya

adakah Tuhan telah mempertemukan kita
dalam tika dan masa yang langsung tidak disangka
atau kita sememangnya masih belum bersua muka
berlawan bicara...

tak tahu siapa dirimu
aku sedang bersiap untuk bertemu
kalau dah memang takdir untuk bersatu
terima lah seadanya aku..

bukan sekarang..
aku masih belum bersedia
saatnya akan tiba
jika takdir mengatakan ia

aku masih bertahan
cinta ini ku simpan untukmu
kiranya nanti kita bersama
bawalah aku menemanimu di syurga


ps: tetiba berbunga-bunga ;)



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^