Koleksi peribadi: rombongan cik kiah ke Setiu, Terengganu



Jumaat lepas aku pi Setiu. Bertolak pukul 9 pagi dengan 2 bijik kereta. Masa nak bertolak tu kemain la hujan lebat. Alhamdulillah masa kat Setiu panas je. Bahagia je nampak matahari. huhu..

Sebenarnye aku pi tengok sampling site. Asalnye supervisor (sv) aku suruh sampling terus. Dan kena stay kat sana 1 malam.  Tapi sebabkan cuaca tak menentu, dengan Setiu yang banjir tak surut2,ngan air pasang pun levelnye tinggi, aku ngan member pi tengok tempat je la.

ni bukan pestaim aku sampai Setiu. selalu dah. tapi Setiu Wetland ni kire baru jejak la.





gaya dah macam pelancong..snap gambar sana sini..ngee..


pemandangan kat jeti


Tak jauh pun ngan KT. Sejam je la. Sampai je Setiu, boleh nampak la banjir tu kat tepi jalan. Memang melimpah dah pun sampai ke jalan. Tapi nasib la masa kitorang lalu dah ok. 

nanti aku tunjuk gambar banjir tu. 

ps: baru boleh online hari ni. nanti aku terjah korang balik ek... ;)




Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

2 rajin komen:

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

org banjir die g jalan lak haha

AmirFX said...[Reply to comment]

Selamat bekerja ya cik eera... Drive slowly..