Kongsi cerita: gambar banjir di Setiu





aku dah cite kan aku pi Setiu kat sini.

masa dalam perjalanan tu kitorang ternampak la banjir. aku ingat aku sorang je jakun tak penah tengok banjir. dorang pun dua kali lima je..ngahahaha..

Nad yang tengah drive pun kemain la suruh aku snap gambar. heh..dia tak tau ke aku ni pantas dan tangkas? haha..




papan tanda tu tulis, Pusat Tahfiz al-quran



melimpah sampai ke jalan.. time ni tak hujan.. kalo hujan memang tak boleh lalu la


Kesian ek kat mangsa2 banjir ni..

ps: Salam maal hijrah. semoga kite semua jadi lebih baik dari sebelumnya.


 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

6 rajin komen:

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

kesian sgt

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Iffah Afeefah tu la kan

cik Kartun said...[Reply to comment]

ermm dalam gak. CK takut klu banjir..mcm2 natang merayap huhuhu

Papa Mifz said...[Reply to comment]

harap mangso banjir tabah menghadapi dugaan ini...

AmirFX said...[Reply to comment]

Waaaa... Teruk gak banjir kat sana yer.. Ish2.. Kena ready jet ski nie...

Fatin Nadia said...[Reply to comment]

daerah2 kat ganu, setiu, hulu ganu yang paling teruk terjejas kan.. dashat la jugak banjirnya.. moga orang2 yang terkena musibah, diharapkan bersabar dengan ujian Allah..^^