Kongsi cerita: Alexander Rybak, Vanessa Mae, Maksim, Richard Clayderman

Salam. aku selalu layan video dan lagu2 dorang semua ni. saje2 melayan perasaan. asik dengar lagu hantuk kepala je bosan la. sekali sekala nak bagi otak tu rileks jap. dan nak berbunga-bunga pulak ape salahnye kan. huhu..menjiwangkan diri.

bukan setakat suka je. kagum sebenarnya. dorang sangat2 berbakat main instrument especeli biola dan piano. instrument yang aku teringin nak main tapi aku tak pandai. hahaa.. piano tu penah la main tekan2. biola tak penah usik lagi. wuu.. bestnye sape pandai main.


lagu die paling popular, Fairytales. 
dia main piano dan nyanyi dan menari sekali gus.
kalo tak silap die ni juara rancangan realiti.
banyak lagi lagu2 die yang lain.


Vanessa Mae. die pun best jugak. 
aku mula dengar nama die masa sekola rendah.
pastu mula la aku berangan nak jadi cam die.
bese la budak hingusan kejenye berangan je ^^


Maksim. pemes gak mamat ni. 
aku kenal masa sekola rendah lagi. tapi malangnye die tak kenal aku ;p


Entah camne aku boleh terjumpe die ni kat youtube.
aku pon download ler video2 die.
layan la weh..

Pachelbel canon, Schubert Serenade, song from a Secret Garden, lagu2 Kitaro Caravansary pun best gak..layan la..

ni je kot pemain instrument yang aku kenal. kalo ade lagi yang best share2 la yek.

muzik adalah suatu bahasa yang ungkapannya tak perlu diungkapkan dengan kata2..

ps: korang tak rasa ke guy yang main instrument memang nampak cool. haha



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

4 rajin komen: