Luahkan: Geram dengan sikap posmen

Salam.

Hari tu aku ada beli t-shirt Kelab Blogger Ben Ashaari. Baju tu selamat di pos kan ke rumah aku betul2 hari aku nak balik, hari Sabtu kelmarin.

Aku puas hati ngan baju tu. Yang aku tak puas hati ngan posmen pos laju tu. Ape dia ingat tak berharga ke barang aku dia main campak je dalam pagar. Hello..aku bukannya langgan surat khabar yang ko nak main campak2 dalam pagar rumah..grrrrr..

Yang aku peliknya, bukan sepatutnya dia mintak sign ke? Dia tak panggil pun masa adik aku intai kat pintu. Van die betul2 benti kat depan rumah. Rumah aku punya la bukak pintu seluas alam..abes tu asal tak panggil..

Satu lagi. Selasa lepas hadiah yang aku dapat dari SINI dah sampai. Malangnya hadiahnya pecah. Punya la sebesar gedabak tulisan FRAGILE kat luar tu. Tak nampak ke? Kenapa barang kita tak dijaga baik2. Pape pun..thanks for the gift ek. aku betul2 menghargainya. ;)

-Gambar hiasan-

Bengang memang bengang. Bab2 campak barang ni memang aku geram betul. Macam tak ada budi bahasa. Mentang2 pos ekspress. Bagi pun nak ekspress ke. kita bako je..kite bako!!!! :p



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

13 rajin komen:

yura said...[Reply to comment]

sabo2 ea.... mmg geram kadag2 kalo keje cam ni...

Anonymous said...[Reply to comment]

ops..sabar dikk..sabar..huhuhu

SoLy SoLicious said...[Reply to comment]

posmen oh posmen... haishh

Dylla Abas said...[Reply to comment]

hehehe...sabo..sabo...tapi nak bako apa tu..?? pos office..?? ke posmen..?? nak join...ngee :p

Unknown said...[Reply to comment]

alaaa tunjuk la gmbar pakai bju tu :D

Unknown said...[Reply to comment]

eeeee teruknye la\

keje bia iklas

Unknown said...[Reply to comment]

uihh nk pnjm baju,..hehe

Unknown said...[Reply to comment]

muke ko berkedut tak lau mrah

AmirFX said...[Reply to comment]

Same goes here... Aritu pernah terima barang yang dah pecah2 bila buka bungkusan.. Macam tak ikhlas jer dierang nie nak kerja...

Nasz said...[Reply to comment]

la.. keje apa camtu? isk2..

Abu Bagi said...[Reply to comment]

next time bali je dia dgn telor busuk hahahaha..

Eera Shera said...[Reply to comment]

muka aku mana bekedut..

amir, ko pun kena cam aku ek..geram kan

kat rumah tak de telor busuk..baling batu je..haha

Naz Al Yahya said...[Reply to comment]

kalau pakai pos express, tak yah sign sebenarnya.

Singgah baca entry latest terhangat dari naz ye : Hati-hati gadis bertudung