Fb buat hal meh..

salam.facebook ku buat hal.tak boleh komen orang.tak boleh update status.tak boleh segalanya la.bayangkan nak balas komen tapi tak boleh.mampu tenung je.seksa tau tak.

macam mana aku nak balas komen rindu cik roza (hahaha).lama dah tak cari pasal ngan jan, kak izan, kak dhiya, ami. ohh rindu mereka!

kena buat akaun lain ke?ala tak nak...sayang fb tu =(

APA PUN TAK BOLEH!!!

3 rajin komen:

Sunah Mohammad said...[Reply to comment]

erkk.. cane jadi gitu? takpe, try login lagi... bengong gak fb ni kan...

Eera Shera said...[Reply to comment]

dah 3 ari mcm tu.lantak la.layan blogger lagi best.hihi

leeyana said...[Reply to comment]

laaa..ptot la men like jek..ngt bz..huhu..eh,fb ko ni aku watkan an?haha...wat report la..tp aku xtaw cmne nk report..huhu