Lega lepas berhoneymoon

salam semua.

penat. konon la tu..haha..baru balik dari kem selama 3 hari dari selasa sampai hari ni. lega betul bila dah habis. kem paling tak best pernah aku tengok. aku jadi fasi dalam kem tu. persertanya student dari French School KL. perghhh... ketegaq betui depa tu. rasa nak babab je.. nak piat je telinga tu.

dah la macam itik ngan ayam bercakap. dorang tak reti english. kita cakap dorang tak paham pun. setiap kali bagi arahan, cikgu dorang la kena translate kan. adeh.. kalau aku tau cakap bahasa dorang tak pe la jugak.

hari ni hari terakhir aku praktikal. tapi aku stay lagi. malam ni nak merayap ngan bos dulu. pi tengok wayang dulu la. ok tak ada mood nak menulis. sakit kepala la. sekian. kembali ke sri pentas..

p/s: pergghh..susah giler nak publish entry ni.semuanya BAD REQUEST punya pasal. aku pakai opera browser baru ok ni.cett..berasap 


1 rajin komen:

aizamia3 said...[Reply to comment]

hikhikhik.. mesti kelakar itik dgn ayam cuba berkomunikasi.. ;)