SEGMEN BLOGLIST MINAH BLUR

nak blur jugak?meh SINI

ni mereka2 yang saya tag


9 rajin komen:

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

Terima kasih Eera Shera kerana tagkan saya...sebenarnya...Niza tu nickname isteri saya dan nickname saya ums...bermaksud saya lelaki...sori buat kekeliruan...

Eera Shera said...[Reply to comment]

ok.sorry.skrg dah tau.. =)

inna_risna said...[Reply to comment]

ada nama inna la kat situ..thx yer sis..^^

Unknown said...[Reply to comment]

THANX JOIN AWK! HEHE...
BTW, GUD LUCK TAW!

Jenny Pa-un said...[Reply to comment]

thanks tag hehe

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

ndak apa bah...hehehehe...tag je guru je...hehehe

Eera Shera said...[Reply to comment]

minah blur, bg sy menang la..(x malu) hehe

Unknown said...[Reply to comment]

onn..ponn...mane keropok dgn teh nak cicah nie? tetamu datang singgah ni. hihi^^
Mb datang nak buat pemilihan.
kalau rajen, terjahlah dorang yg join segmen nie jugak heeee..

Senarai Peserta Segmen Minah BLur

Wardah alisya said...[Reply to comment]

gudluck yer :)