Segmen Simple : Kalaulah ...

kalau lah korang klik SINI

salam.wah ni pestaim join segmen bro nasz ni.

kalaulah.....

kalaulah aku ada idea nak tulis entry ni.kalaulah aku tak mengarut.kalaulah aku serius (maap maap..aku serius ni). kalaulah aku kaya kan, aku nak round2 the world..hehe..kalaulah aku dapat peluang melancong ke seluruh dunia, aku nak bawak family aku sekali. kalaulah aku mampu sangatkan, aku nak pusing dunia ni naik kapal then berhenti kat mana2 negara yang best.kalaulah melampau sangat kayanya, aku nak naik kapal sendiri (kapal aku la). 

kalaulah aku boleh design kapal tu, aku nak kapal tu rasa macam suasana kat rumah aku. lepas tu aku nak kapal tu ada satu library yang besar yang ada macam2 jenis buku. kalaulah duit aku bersepah-sepah dalam bank tu aku nak ajak orang yang pernah tolong aku dan family aku berlayar sekali ngan aku. lepas tu, kalaulah aku berpeluang, aku nak buat satu catatan pengembaraan aku. aku nak share kat blog aku sikit dan selebihnya aku nak buat buku yang menceritakan pengalaman pelayaran dan pengembaraan aku tu. kalaulah aku tak berangan lebih2 kan.....

kalaulah aku tak berhenti berangan sekarang.kalaulah aku sedar diri.oh..cukuplah.nanti lagi merepek je.hehe.
kalau lah kalau korang sudi baca entry ni. kalaulah korang nak terima 'terima kasih' aku ni. kalaulah bro nasz baca ni..ok la thanks bro nasz buat segmen ni dan thanks pada yang sudi baca :p


5 rajin komen:

Nasz said...[Reply to comment]

thanx sebab sudi join..huhu..

jom terjah dan komen entry geng2 yang join segmen ni gak..huhu..

LIST SEGMEN SIMPLE : KALAULAH ...

sue perbs.. said...[Reply to comment]

kalaulah dpt nek kapal awk tu... heheh

Unknown said...[Reply to comment]

kapal blackpearl tak nak??haha

Farierahasanz said...[Reply to comment]

ouh , masing2 suda berangan.!! huhuu . .

terjah dr segmen nasz =)

Eera Shera said...[Reply to comment]

bro nasz, sy mmg suka join segmen..hehe

sue, ok sy bwk awak skali :p

pemuda harapan, black pearl pn ok

farierahasanz,berangan mmg best..hehe