PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRY KU INI




salam.

sekarang kita tahu yang blogger dah makin ramai. dah sesak macam jalan raya tu. semua berlumba-lumba nak sampai ke destinasi.yela.. nak kumpul follower sendiri. nak naikkan trafik.sebab tu la jalan raya blogger ni jadi jam. blogger macam pemandu. blog macam kereta. macam2 jenis kereta yang ada. yang antik, yang lama, yang baru, yang berkilat, yang kusam, yang berhabuk pun ada.yang kotor pun ada jugak. semuanya depend on pemandu kereta tu la kan. kalau pandu dengan sabar,jujur dan berhemah sampai la ke destinasi dan ramai la pemandu yang lain suka kan. dalam keadaan 'sesak' macam ni, pemandu kena la saling tolak ansur. kalau pentingkan diri sendiri, pemandu lain naik menyampah. macam mana nak sampai ke destinasi dengan mudah kan. blogger semua, dari asyik nak hentam orang, baik tolong promote sesama rakan blogger kan. macam yang bro ben buat..hehe.pesanan penaja, bila kita buat baik ramai orang akan suka kita. makin tambah la kawan kita kan. psssttt..bawak kereta hati-hati ek. 

HATI-HATI DI JALAN RAYA. 

pemandu lain nak join? pergi ke pemilik kereta mewah ni...







12 rajin komen:

Sunah Mohammad said...[Reply to comment]

hehe.. akak pun ade wat gak ni~ :) jom jadi blogger berhemah!

Eera Shera said...[Reply to comment]

dah baca entry akak tadi.nice! hehe..jom2

Bro ahmad said...[Reply to comment]

kempen jalan raya ya
hati hati di jalan raya
patuhi undang2

miss inna said...[Reply to comment]

btl tu, sikap bertolak ansur nie penting..nice entry!

well, sudi la pula singgah kat blog inna..:)

http://risnayatilammu.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

♥ Frau Reen ♥ said...[Reply to comment]

saye da wt juge..
jom komen cni yukkk

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

Eera Shera said...[Reply to comment]

bro ahmad, betul la ngah kempen ni.hehe
miss inna..thx sudi jenguk sini

Eera Shera said...[Reply to comment]

frau reen..thx jenguk sini..

fuuyooh said...[Reply to comment]

salam... apa kabar? dah makan ke belum?

Tea said...[Reply to comment]

wahh.. mcm karangan gitu.. hehe..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...[Reply to comment]

kreatif pe entry ni!!

sgt stuju pe yg kamu utarakan..

thnx ea ke blog td..

aizamia3 said...[Reply to comment]

kalau takde sikap tolak ansur jalan makin sesaklah

singgah kat sini ek.. ;)

Eera Shera said...[Reply to comment]

@fuuyooh, sihat je.thx singgah sini =)
@tea, mcm esei ke?haha
@kak aizamia3, thx
=)