Jom layan Nora Elena

salam.sapa layan nora elena kat TV3 tu? best kan cite dia. aku baru tegok episod 1 semalam.hehe.. lama dah nak tengok. kotak hitam tu tak ada.tertinggal kat rumah. tertinggal?lalala :p

ramai dah tau kot Nora Elena ni adaptasi dari novel Kasih Yang Suci, karya Meen Zulaikha. tiba2 rasa nak cari novel tu ek.hihi. biasa la kalau dari novel.terbaik dari ladang la.kalau sapa yang tak ada kotak hitam macam aku, jom tengok kat sini NORA ELENA. aku bagi episod 2 punya. pandai2 cari la ek.

si Seth tan (Aaron Aziz) tu sangat macho la. sweet sangat. sekarang baru aku nampak bakat Aaron tu. dulu aku komplen.sikit2 muka Aaron kat TV. bukan setakat berlakon ganas je, romantik pun jadi ok. ni cuma pujian. kami tak ada hubungan apa2.haha =D



boleh tahan jugak si zul ni berlakon ek.

perghh...cairrr...hihi


pagi tadi bercucuk tanam kat nursery. berhenti sebab hujan. ok 10 minit lagi lunch break.after that nak sambung tengok episod 2 yang tertangguh sebab ngah buat folio.hampeh punya adik aku dia suruh aku buat folio dia. mula2 suruh cari info, last2 dia suruh aku taipkan. hampas kelapa budak tu. nasib bos tak ada boleh la aku buat. yeay..budak praktikal buat kerja adik kat opis!

maklumat tambahan: Alaf 21 akan buat drama dan telefilem yang diadaptasikan dari 7 novel pilihan. dan setiap cerita tu ada lagu tema masing2.best2. tak sabarnya

2 rajin komen:

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

perghhhhhhhhhhhh~ ade aaron ke???

Eera Shera said...[Reply to comment]

dia la hero..tengok la cite ni ape lg.hihi.. tetiba tangkap cintan sama itu Seth Tan.haha