SEGMEN SIMPLE : SAYA SAYANG AYAH ...

sayang ayah jugak?SINI

salam.

hanya dengan satu ayat, 
abah,walaupun aku punya segalanya yang ada di dunia ini,
aku tetap memerlukanmu!

boleh kan bro..hihi..

p/s: rajin bro nasz buat segmen sekarang :p



10 rajin komen:

Nasz said...[Reply to comment]

hehehe...buat sementara tengah rajin..huhu..

jom terjah dan komen entry gen2 yang join segmen ni gak..

LIST SEGMEN SIMPLE : SAYA SAYANG AYAH ...

Anonymous said...[Reply to comment]

btol2...sy setuju..
jom tgok sy lak

http://miasyarah.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-saya-sayang-ayah-saya.html

ann said...[Reply to comment]

ayah segala2 bagi kita kan..
singgah sini juga yer..

http://annyoo6609.blogspot.com/2011/06/segmen-simple-saya-sayang-ayah.html

Sang Pencinta said...[Reply to comment]

yup ! no comment.. itu yang terbaik..

inna_risna said...[Reply to comment]

sayang ayah sgt2..^^

Khuzrin Kamarudin said...[Reply to comment]

ni contest ke?

Siti Nor Salwa Che Lah said...[Reply to comment]

hurmmmm....nice post..suka...

Nasz said...[Reply to comment]

salam eera..sori kacau awak..nak bagitau awak saya tag awak dalam segmen aimifiqa.

MOHD NASER.com

Unknown said...[Reply to comment]

selamat join kontest
tak terlambat ke nak ucap kt awak
selamat hari bapa eerashera

fRaMe+LenSeS said...[Reply to comment]

datang bagi semangat kat tuan tanah.. weeee~~