Shamsul Yusof ajak aku berlakon filem arahan dia!

salam.

wow! percaya tak? mesti la kan... aku pun tak sangka dapat offer dari dia. memang tak sangka sungguh la. macam dalam mimpi..erk..Shamsul Yusof tu beb. dia kol aku semalam..adeh.. so, sementara tunggu bukak sem, boleh la aku terima offer dia tu. aku memang dah lama kenal dia.sebelum dia popular lagi.  tapi tu la...dia tak pernah kenal aku..hehe...

saya dan Eera kawan rapat- Shamsul Yusuf

AUTA betul semua cite tu..haha..ala gurau2 je. korang pernah tak berangan luar alam? contoh berangan bercinta ngan alien ke.. berangan kawin ngan anak raja ke? berangan jadi artis ke? berangan apa2 la...

ceciter ceciter... apa salahnya kongsi kan? kan... nak tau jugak. kot ada yang berangan nak kawin ngan aku ke..opss..off record yang tu.. :p

share la kat komen tu ek. tuu.. bawah tu jek..

aku? aku mana suka berangan...betul! hahaha :p

ok cayang awak semua.. mmmuuuaaaahhhhh!!!! *peace*

4 rajin komen:

Emma said...[Reply to comment]

hahahah kuat berangan nie !! weee

nadya said...[Reply to comment]

AKU PUN DAVID TEO SUH JD PENGARAH KL GANGTERS 2 TP AKU TOLAK..SAMSUL MARAH 6T HEHE...

Unknown said...[Reply to comment]

harap jd kenyataan.. klu btl, wat la segment untuk blogger len, ajk offer blakon skali :D


check out my new header, on #Transformers mood~
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html :D

Nyamuk Terbang said...[Reply to comment]

aku aidil zafuan ajak men bola dgn dia utk skuad malaysia..wawawa