Andai aku ini jutawan .. Blogger

Apakah yang akan anda lakukan dengan dunia blogger di Malaysia ini sekiranya anda seorang jutawan !

salam.
layan lagi la segmen bro Ben Ashaari ni..hihi......nak join jugak?tengok SINI

kalau aku jadi jutawan apa aku nak buat dengan dunia blogger?emm..kalau aku jadi jutawan aku simpan duit tu untuk aku sorang la.letak bawah bantal..mana boleh kasik korang...hehe..tak lah..ingat aku hajah bakhil ke? ok la kalau aku jadi jutawan..kaya raya gitu aku nak buat satu gathering besar ngan semua blogger. boleh kenal2 rapat. buat gathering kat pantai @ pulau.dalam negara je la sebab aku sayang Malaysia (betul tak tipu) dan aku suka pantai.korang pun suka kan?kan??.heh..then dalam gathering tu kita ajak sekali anak yatim ke..orang miskin ke..biar dalam happy2 pun kita tak lupa orang yang kurang mampu. pengalaman tu nanti boleh share kat blog kan? blogger not just support other blogger kan tapi jugak komuniti.. ^_^

tu je impian aku.kan best jadi jutawan..... :p








9 rajin komen:

Niena Muhammad said...[Reply to comment]

senarai ada di sini

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html

amiraliyana said...[Reply to comment]

prihatin.. bagus2..=)

http://ciknalspeaking.blogspot.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawan-blogger.html

Unknown said...[Reply to comment]

holla blogger, salam perkenalan

respect bab anak yatim tu.. xlupa pada yg memerlukan.. hampir trlupa nk wat charity hehe

miss jambu said...[Reply to comment]

Genk terjah sini..n folo
Semoga impian menjadi kenyataan..
Jom terjah blog genk pula n ikut bloglist genk ya…^_^

Eera Shera said...[Reply to comment]

shopping2u, ok thx

amiraliyana, hehe..thx

saiazuan,x pe..kalau betul2 jadi jutawan mesti ingat kan..hehe

genkcorner, thx..sy aminkan.

anismelon said...[Reply to comment]

sungguh prihatin..heeeee..cepat cepat la jd jutawan..:)

Nasz said...[Reply to comment]

pantai?..syok2..kita buat barbeque ye..hehe..masak ayam madu panggang goreng..hehe..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

dAk EyTy NaFieSHaz said...[Reply to comment]

bgs nye,,,
jom jenguk ety nye,,,simple je

http://eyty-story.blogspot.com/2011/06/segmen-andai-aku-ini-jutawanblogger.html

Eera Shera said...[Reply to comment]

anismelon, amin..hehe

nasz, pi pantai wajib la ada bbq =)

eyty, ok nt sy singgah..