Giveaway Lagi Dari Bro Wacana


salam.
nak join.tengok  SINI OK

aku nak rabbit ituuu....hehe

komen pasal blog PW?

actually aku baru je follow blog ni..aku terjumpa kat blog BA kot. tak tahu pun blog ni pasal apa ek tapi aku follow je. sebab header dia menarik la. tengok atas tu menarik kan. smart.cool jek.hehe..then bila aku baca entry PW..emm i found it interesting. sesuai la ngan temanya 'santai berceloteh, gelak bersama'. boleh la aku release tension kan (aik, tension ke aku)..lagi citenya sempoi.buat aku ketawa. nak2 pulak bila PW mula mengarut tu kan (macam entry susu tu)..haha

entry yang aku paling suka?

banyak entry yang best tapi aku suka yang ni kenapa laju sangat bang..sabarla..slow slow ok. hah, tutup minda bawah sedar tu..ni bukan apa yang korang fikir..lalala :p
aku suka entry ni sebab ye la bila baca aku terasa kan. haha..tapi betul la tu.kadang2 kita jadi macam tu tapi kita yang tak sedarkan.tula asyik pentingkan urusan dunia berbanding akhirat. takut nanti penat mengejar dunia, yang akhirat tertinggal pulak. ok pesanan untuk diriku dan jua dirimu..rasa malu pulak ngan ALLAH kan.nikmat DIA bagi tak terkira tapi kita beribadat ala kadar je (oh malunya).

sekian dari saya.kembali ke sri pentas.



p/s: bro PW, mau itu rabbit la..agagaga :p




4 rajin komen:

Kak Amy said...[Reply to comment]

As'salam..

Sr datang dari blog abang Ben, singgah sini dan follow , salam kenal ye ! ada masa jemput ke SR.

Eera Shera said...[Reply to comment]

salam perkenalan.tq ek..hehe

aizamia3 said...[Reply to comment]

semoga berjaya.. hikhikhik.. ai pun join segmen tu..

Eera Shera said...[Reply to comment]

good luck to u too.jom kita rebut rabbit tu..hehe