Segmen | Tabiat saya yang paling pelik..

klik sini

salam.segmen lagi..suka hati la kan dah aku suka..hihi

tabiat aku yang pelik ek?

1. aku suka cakap sorang.bukan gila okeh.bermonolog..haha..suka bebel or cakap sorang2. kawan aku selalu marah.dia cakap monolog aku tu tak macam monolog. boleh dengar..haha

2. aku penakut tapi aku suka takutkan orang. nasiblah setakat ni aku tak pernah kena lagi kan.hehe..ala aku buat ringan2 je.kira tahap seram 18 tahun ke bawah la.

3. aku tak suka ulang siaran.kalau aku cakap sekali tak dengar, tengok la aku nak cakap balik ke tak. biasanya aku geleng kepala or cakap tak ada pape.hehe...

4.aku tak suka pakai baju sama ngan orang lain. ada baju sama tak apa.pakai masa yang lain2 yek.hehe..

5. aku tak reti nangis depan orang. sedih macam mana pun susah la air mata tu nak keluar. nangis dalam bilik air je la..huhu

6. kadang2 aku tak berapa suka sesuatu yang orang gilakan sangat. gila tahap fanatik la. 

tu aje yek. tak pelik sangat pun kan..haha..






9 rajin komen:

Ums Niza said...[Reply to comment]

wah...seorang yang tegas dan tabah dalam kehidupan. Hehehe...singgah sekejap...

btw dah follow awak...kalau sudi follow saya...:)

Andrik McVean said...[Reply to comment]

hi..i have just followed your blog..you have nice blog here and i hope you can follow my blog too..will be waiting for you on my blog :-)

Eera Shera said...[Reply to comment]

ums niza, thx..nnt sy jenguk sana pulak =)

andrik, thx..will visiting u..

nadya said...[Reply to comment]

patutla duk dga ngis mlm kat shower

Eera Shera said...[Reply to comment]

woit..jangan wat fitnah..haha

bersama kak Es said...[Reply to comment]

chomel je yang pelik2 tu hehe

Eera Shera said...[Reply to comment]

kak es, sape comel, sy ke :p

shedameor said...[Reply to comment]

http://shedameor.blogspot.com/2011/06/segmen-tabiat-saya-yang-paling-pelik.html#links

sheda pon join, mari share2 cerita :)

Lulu Caldina said...[Reply to comment]

ehmm mmg tegas dan direct to the point.. hai awak!! TQ sudi join.. :)