AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

Santai Bersama BEN ASHAARI
jom hack SINI

salam.
segmen hari ni agak kejam kan..haha..

aku teringin nak hack blog ni :
nescafe + milo

sebab apa?
sebab aku suka minum neslo..hehe. mesti la sebab aku suka baca blog ni. setiap entrynya best. ada nasihat dan pengajaran. gaya penulisannya bersahaja je. sesuai ngan tagline, 'bukan sekadar omongan kosong'.

pesanan yang aku nak tinggalkan:
neslo panas satu! :p


21 rajin komen:

fRaMe+LenSeS said...[Reply to comment]

Nadh datang nak hack sini skali.. lalalalala~~

cik Ida said...[Reply to comment]

hey, jenguk sini nak tengok siapa yang akan kena hack.. feel free to hit me back yeah :)

aku teringin nak hack belog korang

c u m u h a m a said...[Reply to comment]

singgah tuk HACK ! kihkih .

jangan HACK saya okeh . :)

enjoy !

http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

wakakakkakakka! jiji pulak kene! ahahahah~ akak sukung! nak join team nanti! :p

normala_ali said...[Reply to comment]

singgah Hack.. hahahaa..
saya xbersalah jgn hack saya.. (^_^)

http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Eera Shera said...[Reply to comment]

thx..jap lg nak gi hack korang pulak..hehe

Lulu Caldina said...[Reply to comment]

eh nak hack org, lepas tu minta mnm lak eh... :)

...Minah BluR... said...[Reply to comment]

Mb tak join pulak segmen nie.. huhu... nescafe dan milo? tak pnah dgr lah pulak....

niena shopping2u said...[Reply to comment]

tak smpai hati nk hack org -.-' huhuhu, teringin benar nk hack blog BA sebenarnya..

http://www.my-shopping2u.com/

Ums Niza said...[Reply to comment]

heh..aku sokong dgn Lulu...

fara said...[Reply to comment]

singgah + follow :)

http://farabudakbaik.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

JIJI YU said...[Reply to comment]

hoih.ade plak ko nak hack blog hacker eh..berani tol/

Alia Natasha said...[Reply to comment]

Alia datang sini nak jadi hacker ! sebab alia nak hack blog nie . muahhahahahah *gelakjahat

http://mynamealia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Nienyz Ayub said...[Reply to comment]

singgah na hack orang , na join ? gelak hantu jap . (HAHA)

JUM SINGGAH BLOG NIENYZ

http://writingbynienyz.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

solomolo said...[Reply to comment]

nasib baik bukan blog solomolo...
hahaha...

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...[Reply to comment]

wahhh... makin ramai la hackers lepas ni... heee~
nasib baik bukan blog saya yg nak dihack...

teringin nak hack blog

K O R I E said...[Reply to comment]

haha~ suka neslo ek. ptt la

Korie pun hack orang jugak!
Siapakah? meh terjah.

http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Sya_Cda said...[Reply to comment]

singgah hack sini sekejap :)

http://ciksya-cda.blogspot.com/2011/06/teringin-nak-hack-blog-orang.html

osHin said...[Reply to comment]

datang nak hack nih !!! hahaha

emeera asnary said...[Reply to comment]

owh yeahhh, neslo dua,, hehe

btw, dah follow kamu =)

Mohd Hazwan Hashim said...[Reply to comment]

gud luck :)