Follower yang ke 100!

salam.

ek eleh.100 pun nak kecoh. lain la 10 000 kan.hehe..tu tak penting. yang penting aku sayang follower aku yang ku anggap macam sahabat aku.

thanks ye korang semua yang sudi follow or singgah kat blog yang tak ada apa ni (ada apa denganku)..huhuu..

aXis of my inSpiratiOn
klik SINI


tuan punya blog ni pandai melukis. dia lukis muka aku. caya kan? hehe...mesti la tak. lalalala ^_^

p/s: tak ada hadiah la untuk follower ke 100 ni.tolong promosi blog boleh la..hihihi :p

4 rajin komen:

Nasz said...[Reply to comment]

hehe..congratz..

jemput join segmen simple pantun saya..

SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

f.aliaa said...[Reply to comment]

haha..time kasih ye eera,Ooo..nak mintak lukiskan muka ya,boleh...insyaAllah..bole je ^^..tapi,kenela masuk dulu kontes dari ALiaa ni..hihi..,promote la same dkt org lain k..time kasih tau,,terharu gitu.huhu..sharing is caring ^^

http://aliaapunyabelog.blogspot.com/2011/06/contest-pengalaman-paling-gempak.html

Eera Shera said...[Reply to comment]

bro nasz, insyaALLAH..pantun2 ni x de bakat la..hehe

aliaa, nak promote lg kena bayar la..hihi

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

Tahniah....