Honeymoon 3 hari 2 malam

salam.

fuh lega giler aku. selera makan aku yang tiba2 hilang tadi dah datang balik. lapar ni lapaaaaarrrr!!!  lega bila semuanya dah selesai. penyelia praktikal aku, Puan Suzana buat visit kat tempat praktikal aku. baru je tadi. sepatutnya dia datang pukul 2 tapi dia dah terawal kan. ok jugak kalau tak makin nebes aku wei..hihi...

nasib jugak la dapat bos yang sporting cam kak sashi tu. dia dok puji aku ngan kawan aku tu depan lecturer. memang kitorang layak dipuji kan..hoho..riak la pulak.masok troli tolak sendiri..hihi..lantak la kan.

khamis ni hari terakhir aku praktikal tapi aku extend sampai ahad sebab sabtu ada program lagi. saja nak tolong dorang apa yang patut. nak dapat A kan..tak la aku kan rajin.. hoho :p

mulai besok sampai khamis ada program ngan French International School. so, malam ni stay kat chalet kat Pantai Bagan Lalang sebab program tu pun buat kat area pantai jugak. honeymoon 3 hari 2 malam. tak sempat nak online kan..aduss!!

ok..jumpa lagi kalau ada umur yang panjang..hehe :p

7 rajin komen:

Unknown said...[Reply to comment]

tgh praktikal lg ek.. best2 :D


http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

boleh bah...atur masa kamu di sana...cerita2 lah kat kami nanti...hehehe

Unknown said...[Reply to comment]

jumpe disana ye

Unknown said...[Reply to comment]

bestnya huhuhu 3 hari 2 mlm...mesti balik bawak ole ole key bro..k

bersama kak Es said...[Reply to comment]

bestnya chalet bagan lalang :)

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

eh, da lain da header dia...hehehe..

aizamia3 said...[Reply to comment]

settle apa yang patut didulukan.. blog bila2 masa boleh tengok.. ;)