segmen dan jom dapatkan 1000 follower bulan ini

salam semua.


segmen oleh naimul firdaus. nak join? SINI


Hadiah-hadiahnya:

  • semua penyertaan akan dimasukkan ke dalam senarai bloglist saya yang baru.
  • 30 penyertaan terawal akan mendapat promosi di dalam artikel-artikel saya.
  • 3 penyertaan terbaik akan dapat hadiah misteri

1000 follower?macam mimpi kot kalau aku dapat. haha.. bagi aku follower tu penting. at least kita tau ada yang sudi follow blog kita. follower tu pun kawan2 kita jugak kan. boleh meramaikan kawan.  tapi tak semua follower tu adalah reader blog kita. yang follow ramai tapi yang komen sikit je. mungkin jugak la silent reader.

bagi aku, aku tak kisah kalau orang tak follow tapi aku kejar komen. aku harap sangat setiap entry aku dapat komen yang banyak. tapi, nak komen yang banyak, follower pun kena banyak kot. hehe..kalau ramai follower aku, tercapai la cita2 aku nak orang kenal blog ni. ya..blog ni bukan aku. orang tak kenal aku pun tarak hal.

ok tu je. kembali ke sri pentas :p

10 rajin komen:

Hamba Ilahi said...[Reply to comment]

salam..
penyertaan diterima.

p/s: kat blog saya ada tips untuk tingkatkan komen di blog.

cuba baca kat blog saya..

inna_risna said...[Reply to comment]

kadang kala tu ramai juga org yg singgah kat blog kita,cuma dorang lebih prefer jd silent reader jer..^^

Unknown said...[Reply to comment]

eheh..i believe

Unknown said...[Reply to comment]

pergh..sembilan ratus tu..ehehe.

Unknown said...[Reply to comment]

hah 1000 follower biar betul eerashera...jangan indah khabar dari realiti...tapi good luck ya..ahmad doakan blog ni semangkin mantap

suha said...[Reply to comment]

hehehe entry kena kasi ummphh,then akan ramai la readers (^_^)


blog cik suha pon xramai readers tp Alhamdulillah dh ade loyal readers

bersama kak Es said...[Reply to comment]

yeahhhh..akak komen kat sini hehehe

dah dapat tak topup ? ;)

NuSaNa NoSa 91 said...[Reply to comment]

bestnya klu dpt follower dan komen yg byk.. hihii~ ^_^

PCL said...[Reply to comment]

salam singgah , support anda menuju ke 1k follower..semoga berjaya..usaha pasti jaya !

abglan said...[Reply to comment]

waaaa.. nak join jgk