Masa yang pergi takkan kembali...selamat tinggal 2011



Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

hari ni hari terakhir dalam tahun 2011. kalo toleh ke belakang sikit..mengenang kembali apa yang terjadi dari awal tahun sampai la saat ni. banyak kenangan sebenarnya..macam2 kepenatan, kesusahan dan masalah yang aku dah harung.. korang pun sama kan..hidup takde masalah tak thrill la beb!

kenangan manis.... entah la aku pun tak ingat. tapi satu mende je buat hidup aku berubah. BLOG. aku mula aktif blog tengah tahun ni. kalo dulu aku juz update aktiviti sendiri ngan kawan2..masa tu tak kenal lagi blogger2 lain. takde ape yang berubah sebenarnye pun. cuma entah la..rasa seronok je bila ada mende nak buat. tambah2 mende tu kita minat. korang paham la kan..

kenangan pahit..laptop aku rosak! haha...

tangis dan tawa mengiringi hidup kita tiap hari. tu la warna warni kehidupan. kalo senang sepanjang masa,  kita akan lupa diri. jadi leka dan lalai. kita takkan berhati-hati..kita takkan pandai menghargai..

dan kalo hidup ni asik berendam air mata je emm you know..cam tak ada life je haha.. macam mana pun, Allah takkan biarkan kita terus dalam kesempitan. Allah dah kata, setiap kesulitan ada kemudahan.

kalo asik bergumbira je mesti korang kata, ah bosan la..mende sama je ngadap tiap hari. bosan la..tak mencabar la.tak gempak la..



korang semua..selamat tahun baru. aku cam takde feeling je nak sambut new year. yang aku tau umur aku bertambah satu. bila nak kawin ni hoho :p

untuk tahun depan: nak wish good luck untuk yang nak final exam, yang ngah berpeluh-peluh nak siapkan final year project, yang bakal graduate tahun depan... insyaAllah, yang nak tunang, yang nak kawin, yang nak balik rumah, yang berblogging, yang nak menguruskan dan mensasakan badan, yang nak berubah..yang nak macam2 lagi la..

walopon apa yang kita buat, kat mana kita berada, siapa pun kita, jangan lupa asal usul kita. kita berasal dari mak dan ayah kita. dan kita dicipta oleh Allah yang Esa. 

mohon ampun dan maaf kalo sepanjang hidup aku atau selama perkenalan kita, aku pernah menyakitkan hati korang sama ada sedar atau tak, sengaja dan tak sengaje ;)

Selamat tahun baru...moga kita jadi lebih baik..



ps: sambut tahun baru ngan lappy kesayangan aje..





 
Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

10 rajin komen:

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee..sy aktif berblog pun dalam pertengahan tahun ni...:D

yang pasti tahun depan umur tambah setahun lagi..

#selamat tahun baru...

.drakula. said...[Reply to comment]

dengan lappy jer...

Zaf98 said...[Reply to comment]

hahaaa! umur pun, umur baru la kak! nanti kawen, jemput saya ya kak! kal0 tak pun, p0slaju nasi minyak pun da cukup! ;D pape pun...,

Selamat Tahun Baru 2012 & semoga azam akak tercapai!

AmirFX said...[Reply to comment]

Selamat Tahun Baru Eera! Wish u all the best of happiness.. :D Kejap lagi Eera pergi la kat luar rumah tengok bunga api...

Unknown said...[Reply to comment]

hrap jugak y baik2 je taun dpn

Honey Bhulat said...[Reply to comment]

selamat tahun baru..smoga hari2 mendatang kita sentiasa mendapat keberkatan dan diredhaiNya

Nong Andy said...[Reply to comment]

Selamat tahun baru wahai adiku Eera shera :)

aizamia3 said...[Reply to comment]

moga dengan kehadiran tahun 2012 ni semakin mematangkan Eera..

Unknown said...[Reply to comment]

doakan yg terbaik utk eera..... happy new year !!!

Unknown said...[Reply to comment]

slamat tahun baru juga :D