Ada masanya rindu tu tak mampu nak tahan


Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^
Assalamualaikum dan salam sejahtera.



rindu...bese la tu. tapi kadang2 rindu tu melimpah ruah pulak. kalo aku boleh terbang, aku terbang dah.. 

mak, abah, adik2...aku rindu T__T


bila jauh dari pandangan, baru kamu tau betapa hebatnya kuasa rindu. tapi cinta itu perlu ada sebelum rindu itu tiba



kalau dekat macam anjing ngan kucing..kalau jauh mula la terasa sunyi.....

aku sedar umur semakin meningkat..dan masa bersama mereka yang melahirkan aku makin singkat.. 

aku dah makin dewasa..dan aku akan ada kehidupan sendiri nanti..

kadang terbayang..kuatkah aku kalau terpaksa hidup tanpa mereka..


ps: saja nak beremosi haha...aku ni tak pandai nak cakap kat dorang yang aku rindu.. luah kat sini je la ;)



Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

9 rajin komen:

Saiazuan said...[Reply to comment]

hmm kadang2 ku rindu akan penciptaku :)

Gen2Merah said...[Reply to comment]

kuatkan semangat ya sahabat ku.. Insya Allah ada kekuatan dan kejayaan pada masa akan dtg.. Insya Allah

cik Kartun said...[Reply to comment]

d0rang bace ke ape yg eera sampai kn kat cini??? kadang2 wlup0n kita terasa malu nak sampaikn rindu tu..kite kene ade kbranian nk smpaikan gak. kalau tak..takut taksempat org tu nak tau betapa kita sayang kan die..rindukan die :)

Papa Mifz said...[Reply to comment]

itu la lumrah hidup...kalo berpeluang lepaskan la rindu tuh puas2 k...

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Saiazuan bagus la tu ;)

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Gen2Merah amin..insyaAllah

Eera Shera said...[Reply to comment]

@cik Kartun takpe ck..tiap hari kol dorang..huhu

cik Kartun said...[Reply to comment]

waa..bagus2..CK xnak call??
hihihihii :D

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

rindu pada seseorang gi call orang tu