Siapa Aiman Azlan?


Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^
Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Selain dari Matluthfi dan Anwar Hadi, Aiman Azlan ni pun best gak. cer tengok cer tengok.. #youtube

dia pun ada belog>>>> www.aimanazlan.com dan pesbuk Aiman Azlan

student obesi gak ni...

takyah compare dia ni ngan 2 orang lagi vlogger pemes tu sebab masing2 ada cara yang tersendiri. yang penting mesej yang nak disampaikan.. kan kan.. ;)



ps: tadi tanam pokok bakau dalam hujan lebat..dan air paya sangatlah busuk!! esok pi lagi....penatnya


Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

11 rajin komen:

WaniZakaria said...[Reply to comment]

video dia lebih ke arah keagamaan.tu kelebihan dia.tapi mereka terbaik lah! :)

PCL said...[Reply to comment]

sama gak...baru nk tgk you tube

ABU said...[Reply to comment]

aku tk pernah rasa best dgn vlog.. ops! ya serius...

btw, seronok la tanam bakau.. aku suka aktiviti mcm tu.. msti seronok kan.. ya, tp penat la kan..:D

suzie rahman said...[Reply to comment]

1st time tgk beliau

AmirFX said...[Reply to comment]

Vlog matluthfi best.. Dah pernah tgk.. :D

Si qusowt said...[Reply to comment]

lagi suke matluthfi..hehe...tapi yg ni best jugak..rasenye kalau sy buat video gini ade org tgok ke?hahha

Rtp Farra Arisha said...[Reply to comment]

this is my first time ever looking and meeting here in cyber world. he's quite cool, just like others :)
do enjoy your daily life activities..:)

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

wahh..dah ramai vlogger sekarang..huhu..

cik jiehah シ said...[Reply to comment]

trust me,. dia memang bestttt ! XD

cik Kartun said...[Reply to comment]

mcm pernah tng0kkk..kt ne erk? hehehe

aimie amalina said...[Reply to comment]

heee
kalo mimi yg buat cm ni okeh tak
hhaahhaa