Oley!!


Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^
Assalamualaikum dan salam sejahtera.


kau mampu patahkan sayapku..
kau mampu tambatkan kedua kakiku
 tapi kau tak akan dapat mematahkan semangatku untuk hidup...


Hayati dan fahami...

patutnya tanyalah golongan berilmu macam ustaz2 ni..ni pi tanya artis..ceh..

kagum dengan usaha dorang yang buat video ni. syabas!! well..rilek dan santai je video ni..langsung tak ada unsur politik..


ps: matlutfi sangat comel...'mencuri gitar adalah haram..curi hati takpe'... kawai :)


 
Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

8 rajin komen:

Shawn Razaleigh said...[Reply to comment]

vid ni bagus utk yg tak faham.







mcm aku.



sekarang dah faham :)

cik Kartun said...[Reply to comment]

alam nnti CK tngok..masih kt ofis :D

Zul Fattah said...[Reply to comment]

best kot.. hehe.. keep it up mat lutfi

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

wahh..gud video..

hehe..matluthfi..yeaah..he's cute..:0

remyhazza said...[Reply to comment]

betul betul tu......

Saiazuan said...[Reply to comment]

hmm tenet slow sgt, xdpt nk tgk vid ni

AmirFX said...[Reply to comment]

Yeppp.. Setuju dengan apa yang disampaikan dalam video tu.. Curi hati takper... hihi..

Shurazirah Sukhur said...[Reply to comment]

kann..baru faham macamna hukum hudud ni.pergi tanya dekat orang yang cetek ilmunya,memang pandai2 dieorg jela..huu~