Yang tak boleh dapat kat tv dan surat khabar....



Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^

google image

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

bila dapat tau Kajang banjir, aku sms mak. (kalo nak tau, Kajang tak jauh ngan rumah aku)

aku: mak..mak tau tak Kajang banjir? teruk gak mak.

mak: tak tau pun. mana tau? ada ke keluar tv.

aku: ala..sekarang ni semua di hujung jari. hihi


aku yang beratus-ratus kilometer tau dulu dari dia yang sepelaung tu je hehe..internet lebih laju dari tv. Buletin Utama pun tak boleh lawan..err...

tu la kelebihan internet dalam penyampaian maklumat. sama la macam blog. sejak aktif berblogging ni, takyah tengok berita pun tak pe. tak baca sorat kabo pun tau macam2.

tak semua mende diceritakan dalam berita dan sorat kabo. dalam internet...macam2 ado..

ps: tapi jangan percaya semuanye membuta-tuli. adakalanye mata sendiri mampu menipu apatah lagi mende yang kita tak nampak ;)



 
Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

7 rajin komen:

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

sy pun baru tahu yang kajang banjir masa tengok berita pukul 8 tadi la...hee..

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Ezad Skytech ala lambat hehe

CikGu Ma said...[Reply to comment]

lama dah tak tgk tv...hhee

Fatin Nadia said...[Reply to comment]

tengok kat youtube.. kalah berita tv3 yang entah pape..ekeke.. dalam la jugak banjir kat kajang.. dashat2..

Cik Bhulat said...[Reply to comment]

hani just know news ni dkeat fb n blog la..hurm, btul apa yg u ckp..internet mengatasi sgalanya..tapi jgn percaya sgt kan..takut auta je

budak penjara said...[Reply to comment]

tv skang sebok bncang sal politik..huhu..bukannya nk siar bencana alam cmni

cik Kartun said...[Reply to comment]

CK dpt tau dari cik mama..mase uh ngh bz keje kt ofis, cik mama leh call semata2 nk inf0rm kajang bnjir..huhu alhmdllah umh CK tak naik air :)