Pesbuk berwajah baru


Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^
Assalamualaikum dan salam sejahtera.

tajuk cam skema jek..ok2..korang dah terai pesbuk timeline yang baru? ok je aku rasa. memula tengok profile orang cam pening je.. tapi bila dah buat sendiri rasa ok jep.

tapi satu je la masalah aku..........

save image 
 
pesbuk timeline ni ada cover..macam header la. aku  dah rasa macam belog pun ye gak..kan kan.. cakap la ye

masalahnya..aku suka tukar2 cover tu pulak..parah2.. besenya aku suka main tukar2 picture..bajet cam artis la teww..

aku memang ada masalah ngan pesbuk...

kalo aku rasa keghairahan aku menghapdet status melampau-lampau kan..aku bawak diri ke twitter pulak..takut jam kat newsfeed pesbuk tu...


pesbuk timeline adalah satu seni....eh tetiba ;p


ps: hepi bday Shera Aiyob...jagala ZA tu baik2 yek..kalo tak saya kebas ngahahahahaaa... giler ape laki orang 

 
Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

21 rajin komen:

Sya said...[Reply to comment]

haha, dibuatnya Syera Ayob bce entri ni x ke naya? hakhak XD

Sya said...[Reply to comment]

haha, dibuatnya Syera Ayob bce entri ni x ke naya? hakhak XD

Kayu Manis said...[Reply to comment]

pesbuk..pesbuk..

Munn Jaafar said...[Reply to comment]

e'eh laaa tak tau lak fesbuk dh bwajah baru..a'ah la mcm blog ada header pulak

suzie rahman said...[Reply to comment]

Wah nice fb br erk.tp syer fenin.xleh blh.

AmirFX said...[Reply to comment]

Aaaaaa.... Kita banyak top friend dalam Myspace.. haha..

Aleen Aiden said...[Reply to comment]

seriyes pening gile alin tengok fb baru nih.nak tengok in4 org yg add pon alin xtau celah mane.hu3

Jue said...[Reply to comment]

aku x tuka pun smpi skrg sbb aku pening tgk..maybe in future hahaha

Shera Aiyob bc entry ko neh, mau gigit jari dia hihi

Unknown said...[Reply to comment]

dah lama tak update pesbok....
busy main blog pulak....

Anonymous said...[Reply to comment]

aku tak tukar lagi. malas nak get us to the new layout. nnt nnt la. tapi mmg macam blog kan.

Unknown said...[Reply to comment]

Fb dah ado header yer...tak pasan lak sobab jarang bukak FB sebenarnye..

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Miss Xyz dia takkan marah la kembar dia ni haha

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Munnafendy kena tukar sendiri..terai la

Eera Shera said...[Reply to comment]

@suzie rahman tak ada la pening sgt

Eera Shera said...[Reply to comment]

@AmirFX tak pakai dah ms hihi

Eera Shera said...[Reply to comment]

@aleen aiden nak stalking la ni hehe

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Jue bangga aku kalo betul shera aiyob tu masok belog ni haha

Eera Shera said...[Reply to comment]

@remyhazza org semua bukak..belog,fb, twitter..kalo rjin g+ hah ambek haha

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Hanie_Dew mcm blog kan..fb phm rmi yg suka lyn blog skrg ni..kira up to date la haha

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Papa Mifz kena tukar sendiri settingnya..

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

tak tukar pun lagi...hee~