Segmen: "jom follow blog remyhazza"


Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^

KLIK gambar

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

kali ni aku nak join segmen bro remyhazza ni sebagai sokongan kepada rakan blogger ;)

jom ramai2 join segmen ni. pemilik blog ni nak dapatkan 500 follower kalo boleh sebelum masuk 2012. harap2 tercapai la impian dia tu. 

>> ceritakan serba sedikit mengenai blog remyhazza yang korang
     rasa best untuk dilawati.

ala..mesti la sebab blog ni banyak makanan. kalo perut tengah lapar aku rasa tak sanggup nak masuk. menderita perut aku dari dalam haha

ok bro. gudluck utk segmen ni ^^

tarikh tutup: 15 dis pukul 12 mlm 





 
Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

7 rajin komen:

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

Errrr polo jgn xpolo

cik Kartun said...[Reply to comment]

rajin nye die..hehehe :)

iedchan said...[Reply to comment]

wahh..bagosnye die..hehe..btw i folo u..supaya u jgk smpi 500 folower

msredcheesecake said...[Reply to comment]

Banyak makanan? Kena terjah ni... Hheee...

Saiazuan said...[Reply to comment]

besar aim dia.. good2 :)

remyhazza said...[Reply to comment]

thanks eera kerana sudi join....
promote baik kat sini...
harap2 eera dpt jadi folowers bertuah sekali lagi..... amin...

LaLa said...[Reply to comment]

dari segmen yg sama, folo kamu jugak :)