Indah khabar dari rupa


Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

buat apalah nak nampak gah di mata orang luar, sedangkan yang di dalam, merana. apalah sangat nak dikejar nama dan kedudukan. (SA,2011)


>>ni la ibarat kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan. sekian dari saya, Karam Sink Walaweh, Buletin Utama, TV 3 Suku. Kembali ke sri pentas ;)



ps: masih tak free lagi. tak sempat update dan balas kunjungan korang. sabarla menanti kehadiranku ;)
 


Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

12 rajin komen:

zareliqa afiqa said...[Reply to comment]

Boleh ganti karam nie..hehe,setia menanti kunjungan :)

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

lain orang lain matanya...mungkin sama kamu ndak cantik tapi di mata orang nampak cantik

Khuzrin Kamarudin said...[Reply to comment]

Motip? HAhahaha...

shahdiana said...[Reply to comment]

memang ada baca tapi tak pengsan lagi...ahahahha

AmirFX said...[Reply to comment]

Best nya pagi nie.. Sejuk dan mendamaikan.. Huarghhh.. Ngantok balik dah.. haha...

Eera Shera said...[Reply to comment]

@zareliqa afiqa ade bakat x?hehe

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Kancil 8349 stiap pandangan berbeza kan

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Khuzrin Kamarudin motip?

Eera Shera said...[Reply to comment]

@shahdiana jangan sampai pengsan ;)

Eera Shera said...[Reply to comment]

@AmirFX ape la takde semangat ;p

cik Kartun said...[Reply to comment]

huhu CK p0n x kan updet entry wat smntara wktu nie. Just BW je..
mencari ketenangan :(

aizamia3 said...[Reply to comment]

biar nampak biasa tapi bila tengok dalam teruja dibuatnya..