Tuhan..berikan aku cinta

lagu: Ayushita (OST Ketika Cinta Bertasbih)


semua orang berhak bahagia.
kerana cinta ada di mana2.
dalam hati setiap yang bernyawa.

cinta yang suci,
anugerah dari ILLAHI.


Dan diantara tanda-tanda (kebesaran)-Nya ialah Dia menciptakan pasangan-pasangan untukmu dari jenismu sendiri, agar kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan Dia menjadikan di antaramu rasa kasih dan sayang. Sungguh, pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda (kebesaran Allah) bagi kaum yang berpikir."
(Ar-Rum 30: 21)


Tuhan, pertemukan yang terbaik untukku..untuk kamu..untuk mereka...dan untuk kita semua..


korang dah bersedia nak COUPLE kalau....<<<KLIK<<<<

p/s: tetiba nak melayan persaan :)

8 rajin komen:

miss atie said...[Reply to comment]

semoga kita semua dipertemukan dengan yang terbaik buat kita semua... :) semua berhak untuk dicintai dan mencintai...

Azzah said...[Reply to comment]

sedap lagu ni

yura said...[Reply to comment]

lagu yang saya suke gak.... sbb penuh maksd y tersirat...

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

akak suke lagu ni gak... ;)

moga Allah pertemukan dengan jodoh yang terbaik buat semua..ameen...

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

cinta sentiasa ada di dalam diri kita...cara dan penyampaian yang menafikan kehadiran cinta

Eera Shera said...[Reply to comment]

miss atie,amin, insyaallah.

azzah, a ah kan.

yura, dlm maksudnya kan.

kak sunah, amin. moga cpt bertemu jodoh :)

kancil, dlm sungguh maknanya :p

anismelon said...[Reply to comment]

na layan gak..tuhan berikan ku cinta jugak..ku pun ingin bahagia jugak..sob sob..:(

[sutera kasih] said...[Reply to comment]

suka lagu ni...semoga kite bertemu jodoh yg dpt membimbing diri kita