Tak ada tajuk

salam.

banyak sangat blog feveret. bloglist pun makin bertambah. nanti kalau rajin nak renovate balik. takot berat la blog. berat tak weh?

emm.. kalau nak mula panas enjin, blog yang dalam bloglist la kena terjah dulu. ops..termasuk la kamu yang bagi komen.

kamu yang selalu terjah sini pun aku letak dalam bloglist. tq ek......dan yang letak Masterpiece dalam bloglist kamu, tq sesangat.

ok da............>>>>selamat hari selasa<<<<



11 rajin komen:

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

cari idea melalui pengalaman orang lain. buat atau reka cerita menarik. jangan takut. nanti ada juga yang memberi respon positif. Negatif tu jangan abaikan tapi menilainya...hehehe...harap dapat membantu

Eera Shera said...[Reply to comment]

maceh kancil. sy amat menghargainya :)

jenguk2 la ke sini selalu

Run Away said...[Reply to comment]

macam sy ni...owg baru lagi...;d

JIJI YU said...[Reply to comment]

tahniah bg diriku

AmirFX said...[Reply to comment]

Selamat Hari Selasa... Biasa la kalau takder idea.. Idea datang bila kita tak perlukan.. Kena ambik peluang yang ada...

NasZ said...[Reply to comment]

blogwalking sambil baca. ada gak yg blogwalking tinggal jejak kat kotak komen je. rugi je. hehe.

MOHD NASER.com

ABU said...[Reply to comment]

bagi la tajuk..apa2 pun blh..:D

AIEN NOT ALIEN said...[Reply to comment]

termenung la di bilik termenung mencari idea...hihihi...

Eera Shera said...[Reply to comment]

thx atas nasihat yg diberi..kadang2 idea ade, malas nak menulis.kadang2 x sempat..heee

[sutera kasih] said...[Reply to comment]

terima kasih jgk letak dlm bloglist, kamu pun ada dlm bloglist blog awesome :)

aizamia3 said...[Reply to comment]

blogwalking + blogreading = komen.. baru menarik.. ;)