Pandangan pertama tak semestinya tepat




Salam.

Nak nampak muda sentiasa? tanpa menggunakan produk kecantikan? tak mengeluarkan banyak duit? Apa rahsianya? ceh dah macam iklan tak berbayar pulak.>>> intro yang sangat teruk

aku baru berumur beberapa tahun. memang muda belia la katakan. sebab tu la orang yang tak kenal aku ingat aku ni budak junior. oh no..no..no..

yang lebih menyayat hati, budak junior kalau borak ngan aku dan sorang lagi kawan aku, dorang akan bahasakan diri dorang akak. makanya, aku adik ye la tak gitu...hahahaa...

mungkinkah aku nampak muda dari umur sebenar?  atau pun kelihatan seperti kanak2 ribena? macam budak2 kah? tak matangkah aku? tak bergayakah aku bila ke kelas hanya memakai jeans dan tshirt? dan berselipar yang mempunyai rama2? tak wanitakah aku bila tak membelit selendang di kepala ku?

tak dewasakah aku bila memakai cermin mata penuh bergaya yang akan bertukar hitam bila dipanah matahari berbanding dengan mereka yang memakai kanta sentuh atau bahasa pasarnya contact lens? terukkah aku bila asyik tersengih seolah-olah putus satu fius? ke tak cukup gadiskah aku bila tak bercat merah di pipi ku? tapi aku ada bibir yang seksi...kah3 (abaikan)

oleh yang demikian, (ada penanda wacana,ops bukan bro wacana) aku rasa muda, jadi muda, memang muda. itu la tag line aku..hehehe ^____^

ps: ini la aku. terima aku seadanya...pandangan pertama tak semestinya tepat, maka pandanglah 2 kali.kekeke


10 rajin komen:

JIJI YU said...[Reply to comment]

aku kalo pndg pompuan untukkali kedua berdosa weyh

Yumida said...[Reply to comment]

yer adik berwajah sweet 17...hihi

Bro ahmad said...[Reply to comment]

nampak macam tua, tapi muda lagi..cepat matang kot?? sesuai dah nak nikah oppsss lariiii

AmirFX said...[Reply to comment]

Lenkali tunjuk IC jer.. haha..

Eera Shera said...[Reply to comment]

jiji, ok ko x boleh.

yumida, sweet selalu.

bro ahmad, mana boleh langkah bendul..kakaka..

amirfx, aduh..cakap pasal ic teringat pulak kejadian masa nak tengok wayang. ade ke orang yg mintak tiket tu nk tengok ic skali? jadah ape...cet!

Si qusowt said...[Reply to comment]

sy plak umo 19 tp org ingt macam dah 23 kalau sy xcukur misai,,,,

aizamia3 said...[Reply to comment]

pandang kali kedua untuk pastikan betul ke idak ni.. hikhikhik..

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

Jwapan jiji sengal

inspirasi kopi O' said...[Reply to comment]

adik....

Eera Shera said...[Reply to comment]

si qusowt, kena cukur slalu la..hehe

kak aizamia, betul2.

iffah, bese la ostad.

kopi o, hehe..