Lelaki yang pandai masak

Salam.

Chef Jamie Oliver

Sape kat sini suka tengok rancangan masak2? Masa cuti hari tuh, tiap hari aku layan depan tv. dok layan AFC, TLC, best of Wan and ape tah lagi. masa bulan pose pun sama. konon hajat di hati nak jadi la tukang masak yang hebat dan boleh lawan mak aku...huhu..ampun mak..mak masak lagi sodap..

ramai kan chef lelaki. tengok tak 5 rencah 5 rasa? cuma nak bagi tau chef dia hensem.hihi... orang cakap, kononnya lelaki pandai masak ni penyayang dan romantik. eh ye ke.. abah aku pandai masak. abah memang loving.hehe..

Chef Sherson Lian (5 rencah 5 rasa)
tengok dari tepi cukop.

dalam famili aku, ramai lelaki pandai masak. abah, adik laki aku ngan pakcik aku. dorang masak sedap. pakcik aku cakap, orang Kedah lelaki pandai masak. hebat kan orang Kedah.ekeke..

rasa cam nak cari chef je buat calon. boleh makan sedap2 selalu. order je..hehe..nanti aku pun boleh belaja dari dia.. :p

korang yang lelaki, korang mesti nak cari isteri yang pandai masak kan. ada ke laki yang tak kisah bini dia tak penah masok dapur. ada gak la yang cakap, tak pe pas kawin boleh belaja. betul la kot. mostly orang baru kawin mana reti masak sangat. tapi jangan sampai tak tau langsung. buek malu mak bapak jo..

aku ade sorang member. girl la kan. pandai masak. study pandai. pandai bawak diri. independent la. kagum la aku. untung sape dapat die...ops, not available lagi.

ps: ramai je pompoan tak tau masak tapi kalau cakap bab kawin kemain lagi. sebab tu aku tak ready lagi. hihihi :p








 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

12 rajin komen:

Pen MErah said...[Reply to comment]

same la kite.. x ready lg. kene cri chef le gini. muahahaaa

Eera Shera said...[Reply to comment]

kan kak..cari chef la baru best

cici tembikai said...[Reply to comment]

hikhik tapi kan my friend bf dia chef tapi kat umah dia nak rasa masakan Gf nya =0

and I rasa ramai lelaki pandai masak tapi mereka ego . katanya jatuh standard kalau lelaki masuk dpo -.-''

Eera Shera said...[Reply to comment]

ceh..jatuh standard konon..macho ape laki pegang senduk..hehe

rozeeta rashid said...[Reply to comment]

best kan kalau dapat husband pandai masak ni. boleh gilir2 masak. tak pun masak sama2. lepas tu gemuk sama2. haha.

AmirFX said...[Reply to comment]

Saya mengaku pandai masak megi jer.. haha..

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee...sy pun suka je layan rancangan masak2 macam masterchef tu...hell's kitchen pun best jugak...hee...

p/s : sy reti masak air...terer tak? haha~

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

Kancil sokong tu...sebab kancil pernah tinggal di Kedah...hehe...kat Kulim, Padang Serai. Di sanalah Kancil belajar serba sedikit masakan orang Kedah...semua berpunca dari kenduri adik ipar Pak Cik Kancil....

Unknown said...[Reply to comment]

bro ahmad <---- lelaki macho pandai masak maggi je !

Eera Shera said...[Reply to comment]

ok la tu.bukan calang2 org leh masak megi..hehe

monster kecik said...[Reply to comment]

suke laki pndai masak ni..kagum. hihi

aamalinaazman said...[Reply to comment]

coool gile kan lelaki yg pndia masak ni
suke2!