Mana hantu..ada hantu..

salam.

shhhhhhhhhhhh......jangan pandang belakang!

banyak sangat cite hantu. kalau dulu ada yang tak percaya hantu. sekarang ramai dah kot yang percaya. tengok la cite hantu bersepah. banyak sangat sampai manusia pun dah macam hantu. 

aku pun layan cite hantu. tapi sekarang ni, jalan cerita hampir sama je. kalau filem atau drama dulu, mesti nak buat cerita sekumpulan pelajar masuk hutan. dapat projek siasat cerita misteri. lepas tu kisah rumah tinggal. kisah orang yang tak percaya hantu la. bila tak percaya, pi cari pulak.
 ahh..bosan. 

alamak, tengah malam cite pasal han, seram la pulok. hihi..

hidup dikelilingi syaitan, hantu, jin dan...err..cite hantu.

p/s: baru pas habis tengok episod last stanza cinta. oh Irfan, nape kau mati T_T


sehebat mana pun kamu merancang hidup, hidup sebenarnya tidak merancang sesuatu untukmu.>>> ustad taufiq cakap.

9 rajin komen:

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee..malam2 ni buat entri pasal ni pulak...tapi mmg ye la kan..mmg banyak cerita2 hantu sekarang ni...

Eera Shera said...[Reply to comment]

ezad, banyak sangat sampai lemas.hehe

JIJI YU said...[Reply to comment]

sekang ni pon berlambak citer hantu..mesia ni..kalo tak citer hantu..citer ganster..

AmirFX said...[Reply to comment]

Hoho.. Cita hantu layan tengok ngn budak2.. Dapat cover takut sama dengan dierang.. haha..

NasZ said...[Reply to comment]

memang banyak sangat cite hantu skrg ni.

MOHD NASER.com

[sutera kasih] said...[Reply to comment]

byk sgt tgk cite hantu, xblh jgk huhu..

ohh knpa irfan mati? sbb mmg dh dlm novel cmtu heeee

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

bukan percaya hantu, tapi percaya kewujudan makhluk halus tu yang sepatutnya, kan? hehehe..

Farida Amira said...[Reply to comment]

irfan mati sebab... macam tu lah cerita dia. hehe. stanza cinta best kan :)

Eera Shera said...[Reply to comment]

stanza cinta mmg best. lagi2 ada aaron mmg la best.huhu...