Blogger ini bermusuhan

Salam.

Bellatrix Lestrange
ambik kau.Avada kedavra!


wah..entri yang ke 4 untuk hari ni. adakah daku ingin membalas dendam kerana tak update selama beberapa hari ini? >>>(intro skema gile).

aku cuma nak suarakan apa yang aku rasa (lagi sekali skema). tak kisah la kalau hampa tak rasa apa yang aku rasa.

nape tah aku selalu tertukar depa tiga orang ni. yang  INI INI dan INI. aku rasa cara dorang menulis tu cam sama jek. jantina pun sama. suka hati aku la aku nak rasa cam tu.hehehe..

bermusuhan kah mereka?oh tentu sekali la tidak. (ceh tajuk menipoooo)   :p

sama ke tak, korang tengok la sendirik okeh.


ps: yey dah beli tiket bas. 1 Nov, selasa. kajang..tunggu aku ^____^


13 rajin komen:

Freaky said...[Reply to comment]

hahaha gambar avada kedavra itu sangat lawak

Ini Kisah Tia said...[Reply to comment]

kontrobesi neh .. ahahaaa ..

Girsl, Awas dengan Taktik Boys

Eera Shera said...[Reply to comment]

freaky, hehe..

tia, haha tu la kan

khairul akmal bin azman said...[Reply to comment]

awl gile bile tiket kajang..hehe

Saiazuan said...[Reply to comment]

hmm gadoh2 antara blgogr ni dah jadi kebiasaan :D

Hanie_Dew said...[Reply to comment]

wow entry ke-4..kagum.keep it up bebeh.

3 org tu mmg hampir sama kan. maybe persaingan sihat. tema blog pun hampir sama.

Liza @ Adzriel AB said...[Reply to comment]

lega..ingat depa gaduh2 tadi. naik bas kat hentian kajang ke? panjang cutiii...

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

haha...sy ada kembar lagi dua orang blogger ke..? heee~

Liza @ Adzriel AB said...[Reply to comment]

kalau turun kajang, bolehlah roger...

Adylia Qarissa said...[Reply to comment]

jumpa kat sate kajang yea :)

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

hamboi tajuk tak menahan...

Eera Shera said...[Reply to comment]

tajuk haruslah gempak..hahaha..

balik 1hb awal ke..dak eh..hehe

NasZ said...[Reply to comment]

ye ke sama? nak check jap.