Abang rogol adik

Seorang lelaki bertindak rakus apabila sanggup merogol adik perempuannya sendiri beberapa kali sejak Julai lalu menyebabkannya mengandung.



Malah, remaja perempuan berusia 15 tahun itu turut diugut supaya menutup mulut berhubung kegiatan sumbang mahram yang berpunca akibat nafsu buas abangnya berusia 21 tahun. 


Namun, tindakan kejam abangnya itu terbongkar apabila ibu saudara gadis berkenaan menyedari perubahan ke atas anak saudaranya yang kelihatan seperti orang mengandung pada Sabtu lalu.

Difahamkan, mangsa yang tinggal bersama bapa dan suspek yang bekerja sendiri di rumah mereka di Batu 18, Kaki Bukit, di sini, mendakwa dirogol berulang kali sehingga mengandung tiga bulan.



sumber: HarianMetro


apa punya abang la. adik sendiri pun nak makan. sian adik tu. macam mana la masa depan dia nanti. ni la akibatnya kalau tak boleh kawal nafsu. kasik rejam la itu abang. opss..hudud tak dibuat di sini..





 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

9 rajin komen:

JIJI YU said...[Reply to comment]

eh..aku sbgai abang ni rasa malu

Bro ahmad said...[Reply to comment]

patut dia yang lindung adik..hampehh punya abang

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

astaghfirullahal'azim...

Eera Shera said...[Reply to comment]

jiji, jadi la abg yg baik :)

Eera Shera said...[Reply to comment]

bro seposen (nama baru),kasik rejam itu abg..

Eera Shera said...[Reply to comment]

kak sunah, :)

bella hamzah said...[Reply to comment]

ish2 adik sendiri pon nak dirogol nya,, x berperikemanusian

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

bila mereka tidak tahu apa itu tanggungjawab di dunia...nielah jadinya

AmirFX said...[Reply to comment]

Kalau hudud dilaksanakan kan bagus...