Pesanan terakhir untuk awak


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Awak, dengar sini. Saya nak pesan sikit. Kalau nanti saya tak ada, awak jaga la diri baik- baik. Saya pergi bukan sebab saya benci. Tapi sebab mungkin masa saya dah sampai. Nyawa yang duduk dalam jasad saya ni bukan saya punya. Bila- bila aje Pemiliknya boleh ambik.

Sebenarnya saya pun tak bersedia lagi nak tinggalkan awak semua. Terima kasih sebab pernah hadir dalam hidup saya. Terima kasih sebab pernah buat saya rasa saya istimewa walaupun saya bukan siapa-siapa.

Awak, masa yang saya ada mungkin tak lama. Bila saya tutup mata, janganlah menangis untuk saya. Sebab saya lagi sedih. Berat sangat hati ni nak pergi tinggalkan awak. Teruskan lah hidup tanpa saya. 

Maafkan saya, izinkan saya pergi bila tiba masanya. Jangan sedih, sebab saya selalu ada dengan awak. Tak percaya? Bila awak rindu, pejamkan mata. Mesti awak nampak saya kan?

Doakan saya di sana..........



 Banner


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

9 rajin komen:

remyhazza said...[Reply to comment]

sedih nya......
tak mau komen lah.......

AmirFX said...[Reply to comment]

Semoga diberkati... InsyaAllah..

Dylla Abas said...[Reply to comment]

kenapa sedih sgt ni dik...?

Jue said...[Reply to comment]

ish nape ni beb
aku bc 2 x
1st: aku bc as satu luahan prsn pd seseorang dgn mksd mdlm
2nd: mcm korang ni nak bpisah jauh dan x snggup bpisah

Eera Shera said...[Reply to comment]

sbnrnye monolog ni lebih kpd hakikat yg perpisahan tu mmg berat. tp kali ni bkn pd yg ditinggalkan, tp pd yg akan meninggalkan..mati tu pasti, hidup insyaAllah...

zera eira said...[Reply to comment]

kenapa sedeh2 sangat ni yangg? :(

iEdA said...[Reply to comment]

mendalam maksud dia...

Hanie Dew said...[Reply to comment]

jangan selalu post entry sedih sedih. baut motivasi cara happy sikit.hihihi..pe kata.

lydia hawani said...[Reply to comment]

sebijik warkah arwah bf saye.. ( tibe2 tringkn arwah..) Al-Fatihah..