3 tahun dah berlalu

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kelas hari ni adalah yg terakhir. Terakhir sepanjang aku tuntut ilmu 3 tahun kat sini. Kejap je 3 tahun tu rasa. Lepas ni no more class. exam. assignment. 

Oh lepas ni kena ucap selamat tinggal Terengganu. Selain dari untuk konvo, aku tak tau akan datang sini lagi ke tak. Baibai UMT. 3 tahun kat sini banyak kenangan. Suka dan duka.

Amboi macam dah nak balik je gayanya. Ada sebulan lagi. Minggu depan dah mula exam. Banyak gap boleh la aku update selalu haha.. Lepas exam, presentation fyp. Lepas tu baibai. Lepas tu...emm lepas tu....???

ps: SI MUKABULU, komen kau kuajaq la. Dah la komen kat puisi aku. Tak suka tak payah baca. Tak paksa pun. Cer BACA nota kat bawah tu. Kalo tak suka sila angkat kaki..tamau dengki2



 Banner


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

14 rajin komen:

Syazwan Che Deraman said...[Reply to comment]

lepas ni nak sambung belajar ke?

kura said...[Reply to comment]

best la no more class exam assmnt sumee :0

Uncle Jonni said...[Reply to comment]

selamat dtg ke alam kerja.... huhuhuhu

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...[Reply to comment]

bestnya dh hbs bljr..ijazah ek?:-)

Dylla Abas said...[Reply to comment]

nanti bila dah tamat belajar, mesti rindu gile suasana masa belajar tu :)

apapun all de best ye dik (",)

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

y lime taun ni xabis2 hurm

♥ wawawawa ♥ said...[Reply to comment]

good luck exm! ^^

Remy hazza said...[Reply to comment]

tahniah eera...... akhirnya berakhir juga perjalanan disini....
moga2 lepas nie eera terus cemerlang......
selamat menempuh alam pekerjaan lepas nie.....

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

tu la kan..sama la kita...belajar 3 tahun rasa kejap je kan...tahu2 da nak habis kan...

::CIK LYNN:: said...[Reply to comment]

srnoknya dh nk knvo...=) gdluck ntk final exam...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

happy konvo :)

hamzah ian said...[Reply to comment]

otomen datang komen..

hahaha..

3 tahun rasa kejap aje kan

Pka Rahim said...[Reply to comment]

hi. jom join segmen pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/06/segmen-pka-rahim-ada-lagu-tu-best-ke.html

tq :))

aizamia3 said...[Reply to comment]

lagi seronok bila dapat balik jumpa family kan.. tapi dalam masa yang sama pasti rindu suasana masa belajar..

psstt: balik Beranang ek? ke akak silap tempat ni..