Al fatihah buat Noormawati Mohd Rasif

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pagi ni dapat tau berita yang mengejutkan. Niat asalnya saja nak bukak FB kak Moon nak tau perkembangan kak Norma tapi ternampak lain pulak.



Al fatihah buat arwah Noormawati Mohd Rasif. Semoga Allah merahmati rohnya dan mengampuni dosa2nya. Moga tenang di sana. Akhirnya dia pergi jugak lepas bertarung dengan penyakitnya lebih setahun. 

Arwah merupakan penghidap kanser otak tahap 4, sakitnya mula kritikal selepas melahirkan anak sulungnya, Rafiq. Seorang guru. Kak Moon seorang blogger dan merupakan biras pada kak Norma selalu bercerita tentang kehidupan keluarganya selepas ditimpa ujian tu.

Kalo ada yg tak pernah kenal atau tau cite pasal dia, boleh tengok kat blog Kak Moon kat SINI

Takziah buat kak Moon sekeluarga.

ps: Kesian Rafiq T_T


 Banner


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

11 rajin komen:

sis92 said...[Reply to comment]

al fatihah..

Selendang Merah said...[Reply to comment]

Al-fatihah
semoga roh dia di tempatkan dikalangan owg beriman..amin

remyhazza said...[Reply to comment]

Alfatihah utk Arwah..... semoga tabah ahli keluarganya.....
relakan pemergiannya......

Santri T.P.I.N.I said...[Reply to comment]

al-fatihah...

cinnamon.com said...[Reply to comment]

al-Fatihah.

dah sampai ajal,pasti esok kita menyusul.

Dylla Abas said...[Reply to comment]

Salam takziah buat keluarga arwah...al-Fatihah

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

Al-Fatihah...

kura said...[Reply to comment]

ummul kitab al-fatihah :0

Uncle Jonni said...[Reply to comment]

Al-Fatihah..

Hanie Dew said...[Reply to comment]

takziah buat mereka sekeluarga. al-fatihah juga untuk arwah.

ABU said...[Reply to comment]

al fatihah.. yg hidup pasti akan kembali pulang..