Cara belajar mengikut jenis darah


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kepada yg masih belajar atau yg dah habis belajar pun, macam mana cara korang belajar? Korang ni jenis yang rajin ke, yg skema gila ke, yg ada penyakit alergik dengan buku ke.. atau macam mana? Korang lebih tau huhu

Kalo aku, em aku yg emm aku.. (garu2 kepala) aku emm.. takyah bagi tau la :p

Kiranya tabiat belaja ada kena mengena dengan jenis darah la kan. Memang tiap orang lain la caranya. So kalo orang serius sangat belaja atau pemalas giler jangan kutuk dia. Dah sebati darah dan jiwa tu kan apa boleh buat huhu..ces ni macam saje cipta alasan je kan kahkahkah :D

Hemmm..Keje pun banyak tak siap lagi. Dari minggu lepas sampai abes sem ni, memang macam2 kena buat, kena hantar. Hujung bulan ni, presentation fyp. Tesis aku tak siap lagi woi! Camna nak buat, baru bukak jurnal dah...huarggghhhh! lepas tu rasa nak ZZZzzzzzz -_-


ps: penat tau taip. asik typo je. si Kura-kura hensem ni nampak aje


>>Personaliti diri ikut jenis darah




 Banner


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

8 rajin komen:

kura said...[Reply to comment]

err. macam tak sama jee. hehehh

Selendang Merah said...[Reply to comment]

sm pulak kalau belaja malam last nak exam tu baru masuk..kalau belajar awal x masuk2..tekanan..hehe... comel jew darah tu belajar..kih2

AmirFX said...[Reply to comment]

Erkkk..

remyhazza said...[Reply to comment]

zaman belajar remy dah lepas.....
mana yg belum habis lagi tu...... selamat berjaya.....

ciK LyndaWawa said...[Reply to comment]

cam tak same...saya suke blaja last minit..hehehe...pastu gelabah

ABU said...[Reply to comment]

macam tepay je ni hahahaha aku jenis darah B hehehe tak silap aku la.. tengah malam ni daya ingatan aku ni kurang sikit hahhaa

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

Stuju je ngn o tu

Hanie Dew said...[Reply to comment]

hahaha..ni survey je kot. tak mungkin darah sama cara pun sama. hehehhee.

aku lebih suka pembelajaran yg praktikal. kalau nota tu buat peta minda lagi senang ingat. kiranya otak aku jenis rakam visual, buat perkataan.