Sunan musafir

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Makluman untuk peminat siri fiksyen thriller, Laksamana Sunan yg menunggu keluaran siri akhir (siri ke 6)  yang bertajuk - SUNAN MUSAFIR karya RAMLEE AWANG MURSHID. Membawakan tagline - ‘Allah Menciptakan Cinta & Cinta itu Fitrah Manusia’


SM for Tempahan Buku


Pihak KELABRAM memaklumkan bahawa, novel SUNAN MUSAFIR ini tidak akan keluar pada PESTA BUKU ANTARABANGSA 2012. Ini adalah kerana setiap hasil karya yang akan diterbitkan juga perlu mengikut giliran percetakan. Setakat ini KELABRAM telah dimaklumkan oleh pihak KKSB bahawa naskah ini masih kemungkinan hanya akan berada pada penghujung Mei nanti.

Harga pasaran Sunan Musafir ialah RM21.90 dan harga tempahan novel  Sunan Musafir melalui RAMFC adalah RM28.00 (termasuk caj penhantaran).   --->> (sumber dari KELABRAM)

Aduhai sinopsisnya tak jumpa pulak. Nak tau ni apa jadi kat Saifudin aka Laksamana Sunan tu. Aku tau ada yg tak penah baca kan. Cubalah baca. Mesti jatuh cinta dengan kebaikan dan ketangkasan Sunan haha. 

Tak pernah baca novel RAM? Cer baca. Best tau. Berapa jam je boleh abes sebab suspen dan rasa nak tau tu sampai nak tinggal kejap pun tak boleh kah3. 


KLIK SINI!!!



 Banner


# vote for DiGi WWWOW AWARDS 2012


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

6 rajin komen:

kura said...[Reply to comment]

tak pernah baca lagi oo :0

Unknown said...[Reply to comment]

zuan x baca novel >.<

Nong Andy said...[Reply to comment]

wah.. dah berubah header :)

ஜ miss klanika ஜ said...[Reply to comment]

ramlee awang murshid mmg best ! XD

♥ wawawawa ♥ said...[Reply to comment]

wow!! i mmg jatuh cinta kat sunan da! hahaha

ade sume series bagaikan puteri..heee

Hanie Dew said...[Reply to comment]

ta pernah baca tpi sekrang tgh sangkut dengan novel siri "House of The Night" siyes aku tatau nape aku suka siri berkaitan vampire ni. sebelum ni twilight.huhuhu..

nnt kalau jumpa aku cube beli.